سوبا در نخستین رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران

سوبا در نخستین رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران

رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران

نخستین رویداد هم افزایی مدیریت ایران با هدف برقراری پیوند بین مدیران دولتی و شرکت‌ها و مجموعه‌های خصوصی و مردمی در مرداد ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. حضور شرکت‌ها و مجموعه‌ها در پاویون‌های مختلف این رویداد در حوزه‌های سلامت، فرهنگی، کارآفرینی، فناوری اطلاعات و… منجربه هم‌افزایی و توسعه ارتباطات و فراهم شدن زمینه رشد شرکت‌ها و همچنین آشنایی دولت با ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و نیازهای بخش خصوصی می‌شود.

گفتنیست بیش از ۱۴هزار شرکت و موسسه برای حضور در این رویداد ثبت نام نموده‌اند که از این میان ۸۰۰ شرکت به عنوان شرکت‌های منتخب مورد تایید قرار گرفتند. محل برگزاری رویداد شبستان مصلی امام خمینی تهران می‌باشد.

حضور شرکت دانش بنیان سوبا

صلاحیت شرکت دانش بنیان سوبا به عنوان یک شرکت پیشرو در حوزه فناوری جهت حضور در این رویداد توسط تیم اجرایی رویداد احراز شد. محور اصلی حضور شرکت دانش بنیان سوبا در این رویداد، چاپگرهای سه بعدی زیستی است. فروش چاپگرهای زیستی، خدمات چاپ زیستی سه بعدی در حوزه مهندسی بافت، پلیمرهای هوشمند و پلیمرهای پرینت پذیر از جمله موضوعات مورد تمرکز شرکت دانش بنیان سوبا در این رویداد هستند.

شرکت دانش بنیان سوبا در زمره محدود شرکت‌های صاحب فناوری در حوزه چاپگرهای زیستی در کشور است. قرارگیری شرکت دانش بنیان سوبا همچنین در بین ۲۰۰ شرکت صاحب این فناوری در دنیا با اتمام ساخت نخستین چاپگر زیستی این شرکت در خرداد ماه ۱۴۰۱ صورت پذیرفت. علاقه‌مندان می‌توانند جهت آشنایی هر چه بیشتر با این فناوری به غرفه شرکت دانش بنیان سوبا در نمایشگاه مراجعه فرمایند.

رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران از تاریخ ۲ مرداد ۱۴۰۱ آغاز شده و تا ۴ مرداد ادامه خواهد یافت.

آخرین اخبار

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.