حضور سوبا در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شاهرود

حضور سوبا در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شاهرود

نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شاهرود در تاریخ 24 الی 26 بهمن ماه 1401 در محل تالار شقایق‌های این دانشگاه برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه، شرکت‌های مختلف از سراسر استان سمنان حضور خواهند داشت و ضمن ارائه آخرین دستاوردها و معرفی محصولات خود، به جذب نیروی متخصص مورد نیاز خود از میان دانشجوهای مستعد و توانمند خواهند پرداخت.

نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شاهرود
نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شاهرود

سوبا در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شاهرود

شرکت دانش‌بنیان سوبا به عنوان یک شرکت توانمند در حوزه ساخت افزایشی و تولید ماشین‌آلات هوشمند، در اولین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شاهرود حضور خواهد یافت. چاپگر سه بعدی زیستی پیشرفته سوبا و همچنین چاپگرهای سه بعدی FDM در غرفه سوبا به نمایش خواهند درامد. این محصولات به عنوان آخرین دستاوردهای این شرکت، دارای کاربرد و اهمیت قابل توجهی در موضوعات صنعتی و تحقیقاتی داشته و لذا امکان بازدید از آن‌ها برای عموم علاقه‌مندان فراهم می‌باشد.

همکاری دانشجویان و اعضای هیات علمی با سوبا

اعضای محترم هیات علمی علاقه‌مند به موضوعات تحقیقاتی پیشرفته در حوزه چاپگرهای سه بعدی زیستی و FDM می‌توانند جهت کسب اطلاع از امور تحقیقاتی مورد نظر به غرفه شرکت در نمایشگاه مراجعه نمایند.

شرکت دانش بنیان سوبا

همچنین دانشجویان علاقه‌مند به گذراندن دوره کاراموزی در این شرکت می‌توانند جهت هماهنگی‌های لازم، با غرفه‌داران سوبا در ارتباط باشند.

آخرین اخبار