خدمات طراحی سه بعدی


خدمات طراحی سه بعدی یکی از خدمات اصلی شرکت دانش بنیان سوبا است که به مشتریان ارائه می‌شود. امروزه به منظور ساخت قطعات با استفاده از ماشین آلاتی نظیر دستگاه‌های CNC و پرینترهای سه بعدی، ضرورت انجام طراحی سه بعدی وجود دارد. چراکه ماشین آلات CNC (فرز، تراش، لیزر و…) فرایند ساخت را منطبق بر یک طرح سه بعدی صورت می‌دهند. همانطور که یک چاپگر معمولی ایجاد یک عکس را بر مبنای یک طرح دو بعدی (تصویر) صورت می‌دهد. در این بخش به خدمات طراحی سه بعدی سوبا می پردازیم. جهت سفارش خدمات می‌توانید فرم پایین این صفحه را تکمیل نمایید.

اهمیت طراحی سه بعدی به صورت حرفه‌ای

اهمیت طراحی سه بعدی به صورت حرفه‌ای

امروزه روش‌های تولید مختلف و متعددی وجود دارند که هر یک از این روش‌ها محدودیت‌ها و مزایای مختص خود را دارند. بنابراین طراحی قطعاتی که با یک دستگاه برش لیزر ساخته می‌شوند با طراحی قطعاتی که به روش CNC ساخته می‌شوند تفاوت دارد. بدین ترتیب لازم است محدودیت‌های ساخت در طراحی سه بعدی اولیه لحاظ شوند تا مشکلی در فرایند ساخت ایجاد نشود. ناسازگار بودن مدل سه بعدی با روش تولید ضمن تحمیل هزینه می‌تواند کاهش دقت و کیفیت در ساخت را نیز به همراه داشته باشد.

 

شرکت دانش بنیان سوبا با بهره‌مندی از توان متخصصین خود در این زمینه، خدمات طراحی سه بعدی را به شکلی دقیق، سریع و حرفه‌ای به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

طراحی متناسب با کدام روش‌های تولید انجام می‌شود؟

طراحی متناسب با کدام روش‌های تولید انجام می‌شود؟

با توجه به سابقه بلند مدت همکاری شرکت سوبا با صنایع مختلف، خدمات این شرکت به صورت حرفه‌ای متناسب با روش‌های تولید ذیل قابل سفارش است:


1- ماشین‌کاری فرز CNC (3 تا 5 محور)
2- ماشین‌کاری تراش CNC
3- ریخته گری فلزات
4- ریخته گری دقیق
5- پرینت سه بعدی
6 لیزر CNC
7- وایرکات
8- تراشکاری و فرزکاری معمولی

چگونه درخواست خدمات خود را ثبت کنیم؟

برای ثبت درخواست خدمات می‌توانید فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند. در صورت داشتن نقشه ساده یا تصویری از طرح مورد نظر خود، آن را آپلود نمایید تا سفارش شما سریعتر دنبال شود. کارشناسان ما پس از اعلام هزینه و در صورت موافقت شما، نسبت به انجام طراحی اقدام خواهند نمود.

برای ثبت سفارش، فرم زیر را تکمیل نمایید.
اطلاعات شما به سرعت بررسی شده و با شما تماس خواهیم گرفت.

مکالمه را شروع کنید

یک کاربر را انتخاب کنید و مکالمه را شروع کنید

کارشناس پشتیبانی

پشتیبانی

کارشناس پشتیبانی
تصویر کپچا

این مسئله از ارسال اسپم جلوگیری میکند، از شما ممنونیم.