تندیس شخصی


تندیس شخصی یکی از نفیس‏ ترین هدایاییست که می توان به عزیزان تقدیم نمود. امروزه با پیشرفت فناوری در حوزه‌های مهندسی و هنری امکان ساخت مجسمه و تندیس شخصی افراد با تمام جزئیات وجود دارد. مزیت تندیس شخصی در مقایسه با آلبوم‌های عکاسی، ثبت خاطرات و چهره افراد با تمام جزئیات است. با گذشت زمان و تماشای تندیس شخصی خود و عزیزانتان روزهای خوب را به یاد آورید.

چنانچه تندیس شباهت کاملی با چهره واقعی فرد داشته باشد ممکن است واقعا حس حضور شخص در مکان را به شما القا کند. اما مشروط به آنکه تندیس شباهتی کامل به چهره آن فرد داشته باشد! قطعا یک تندیس تک رنگ مانند آن چه در خیابان ها به عنوان نماد افراد قرار داده شده نمی تواند حسی مشابه را به وجود آورد. چرا که سطح شباهت و رنگ تعیین کننده است.تیم هنری و مهندسی سوبا به عنوان یک تیم حرفه‌ای در کشور، طراحی و ساخت انواع تندیس‌های شخصی را به شکل کاملا مشابه با چهره شخص و با تمام جزئیات صورت می دهد. این خدمت از سوبا به عنوان یکی از تخصصی ترین و حرفه ای ترین خدمات ساخت تندیس در کشور به شکلی حساس و با ظرافت دنبال می شود.

هدیه ای زیبا،خاص و منحصربفرد

هدیه ای زیبا،خاص و منحصربفرد

بیشترین کاربرد این خدمت در ساخت تندیس افراد برجسته برای یادگاری یا جوایز کنفرانس ها و کنسرسیوم ها و جشنواره ها و مسابقه ها می باشد. اما بسیاری از افراد ترجیح می دهند تندیس عزیزان خود را در مناسبت هایی مانند جشن تولد، عروسی، فارغ التحصیلی، سالگرد عقد و ازدواج و... تقدیمشان نموده و آن ها را سورپرایز کنند.

اگر قصد سورپرایز یک مهمان ویژه را دارید، می‌توانید او را با یک تندیس شخصی شگفت‌زده کنید. این هدیه از هر کادو مالی دیگر نفیس‌تر است. چرا که با این هدیه، برای شخصیت و جایگاه فرد مورد نظر احترام و ارزش قائل شده‌اید. فرد دریافت کننده تندیس حتما این هدیه را از یاد نخواهد برد

تندیس نیم‌تنه

تندیس نیم‌تنه

تندیس نیم‌تنه یک تندیس رسمی و به عبارتی Formal است که برای ارائه در مراسمات رسمی مناسب است. تندیس‌های نیم‌تنه بر روی چهره و لباس تمرکز بیشتری دارند و جزئیات چهره را به خوبی نمایش می‌دهند. این تندیس‌ها در حالت رنگی با ارتفاعی بزرگتر از ۲۵ سانتی‌متر و در حالت تک رنگ با ارتفاعی بزرگتر از ۱۰ سانتی‌متر قابل سفارش هستند. حداکثر ابعاد این تندیس‌ها در سوبا فاقد محدودیت است و می‌توانید تندیس مورد نظرتان را در هر ابعاد بزرگی سفارش دهید.

مجسمه تمام قد

مجسمه تمام قد

مجسمه تمام قد تمام جزپیات بدن را شامل ‌می‌شود و می‌تواند به صورت ایستاده یا نشسته یا با هر فیگور خاصی باشد. این تندیس برای مراسمات دوستانه مانند جشن‌ تولد، جشن‌های عقد و عروسی و... مناسب‌تر است. اگر قصد سفارش این تندیس را دارید بهتر است ارتفاع مورد نظر شما بزرگتر از ۲۵ سانت باشد تا جزئیات چهره بهتر نمایان شود.

مراحل سفارش تندیس شخصی

مراحل سفارش تندیس شخصی

چنانچه قصد استفاده از این خدمت را دارید، به سه روش میتوانید عمل کنید:

۱) به صورت حضوری در استودیو سوبا اسکن شوید که این مورد کیفیت بالایی را به همراه خواهد داشت.

۲) از شخص مورد نظرتان عکس های مطلوب تهیه و برای ما ارسال کنید (قبل از ارسال از نحوه عکسبرداری حتما با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید).

۳) کارت هدیه های سوبا را تهیه کنید و به عزیزان خود هدیه دهید تا سوپرایز شوند.

در هر سه مورد، ابتدا تیم طراحی و بهبود سوبا مدل سه بعدی دقیق شخص را تهیه نموده و پس از تایید شما، ساخت و رنگ‌آمیزی را منطبق بر چهره واقعی صورت می‌دهد. مجسمه و تندیس شخصی مورد نظر پس از نصب بر روی پایه برای شما یا شخص مورد نظر شما ارسال می‌شود.

مکالمه را شروع کنید

یک کاربر را انتخاب کنید و مکالمه را شروع کنید

کارشناس پشتیبانی

پشتیبانی

کارشناس پشتیبانی