خدمات آزمایشگاهی


شرکت دانش بنیان سوبا خدمات آزمایشگاهی مختلفی را به شرکت های صنعتی، شرکت های دانش بنیان، مجموعه های دانشگاهی و تحقیقاتی و همچنین دانشجویان ارائه نموده است. این خدمات در حوزه های ذیل قابل دسته بندی هستند.

 

 

  • آنالیز گرانول های پلیمری به منظور استفاده در تولید فیلامنت
  • خدمات ساخت میکروکانال های آزمایشگاهی به روش فوتولیتوگرافی
  • خدمات ساخت پلیمرهای زیستی و محلول های آزمایشگاهی
  • تولید میکروقطرات پلیمری و غیر پلیمری در سایز مشخص به روش میکروفلویدیک
  • ساخت میکروهیترهای آزمایشگاهی در بسترهای انعطاف پذیر و سخت، شفاف و کدر
آنالیز گرانول های پلیمری به منظور استفاده در تولید فیلامنت

آنالیز گرانول های پلیمری به منظور استفاده در تولید فیلامنت

انتخاب پلیمر و افزودنی های لازم در تولید فیلامنت های پرینت سه بعدی به عنوان یکی از چالش های شرکت های تولید کننده فیلامنت مطرح است. بسیاری از شرکت های تولید کننده فیلامنت در ابتدای مسیر از این موضوع آسیب دیده و ناچار به پرداخت هزینه های سرسام آور شده اند. استفاده از افزودنی های پلیمری و رنگ در فرایند تولید فیلامنت امری اجتناب ناپذیر است. چه بسا شرکت هایی که مسیر بسیار پیچیده و طولانی را تا دستیابی به درصدهای مجاز افزودنی در تولید فیلامنت طی میکنند و در این مسیر تا رسیدن به محصول مناسب، اعتماد بسیاری از مشتریان را از دست می دهند.

 

شرکت دانش بنیان سوبا با استفاده از تجهیزات پیشرفته ساخت افزایشی، امکان پرینت سه بعدی انواع گرانول ها در حجم پایین را داشته و شرکت های تولید کننده فیلامنت و مراکز تحقیقاتی حوزه پلیمر می توانند از این خدمت سوبا در راستای کاهش هزینه های تولید بهره مند شوند. این خدمت ضمن فراهم آوردن امکان پرینت سه بعدی ترکیبات پلیمری مختلف در حجم پایین، امکان بررسی کیفیت لایه گذاری، بررسی خواص مکانیکی و پارامترهایی نظیر سهولت در چاپ را فراهم می سازد. شرکت ها و مراکز تحقیقاتی میتوانند پس از دستیابی به نتایج بهینه و قطعی شدن درصد افزودنی ها، نسبت به تولید فیلامنت با اطمینان خاطر بالاتر و همچنین چاپ مقالات پژوهشی حاصل از مطالعات اقدام نمایند.

ساخت میکروکانال های آزمایشگاهی به روش فوتولیتوگرافی

ساخت میکروکانال های آزمایشگاهی به روش فوتولیتوگرافی

روش فوتولیتوگرافی یکی از روش های ساخت مولد میکروکانال های آزمایشگاهیست که عمدتا در دانشگاه ها و مراکز پژوهشی مورد استفاده قرار می گیرند. در این روش امکان ساخت مولد یا همان قالب میکروکانال ها در ابعاد ۳۰ میکرون و بالاتر وجود دارد. سوبا در ارائه این خدمات از بسترهای سیلیکونی سخت و از فوتورزیست های با کیفیت استفاده می کند. پس از ساخت مولد، مراحل قالبگیری و ساخت کانال PDMS، پانچ درگاه های ورود و خروج سیال و باندینگ PDMS با زیرلایه های سخت مانند شیشه در مجموعه صورت پذیرفته و میکروکانال تولید شده در اختیار مشتریان قرار میگیرد.

خدمات ساخت پلیمرهای زیستی و محلول های آزمایشگاهی

خدمات ساخت پلیمرهای زیستی و محلول های آزمایشگاهی

ساخت پلیمرهای زیستی یکی دیگر از خدمات سوباست که عمدتا به دانشجویان رشته های پلیمر، مکانیک و پزشکی ارائه می شود. در این خدمات ساخت انواع فیلم و محلول های پلیمری با استفاده از هیتر استیررهای مغناظیسی صورت می پذیرد.

 

 

تولید میکروقطرات در سایز مشخص به روش میکروفلویدیک

تولید میکروقطرات در سایز مشخص به روش میکروفلویدیک

تولید میکروقطرات به روش میکروفلویدیک از دیگر خدمات سوباست که به شرکت ها، مراکز پژوهشی و مراکز دانشگاهی ارائه می شود. در این خدمت، قطرات در طی یک جریان دوفازی در میکروکانال های دقیق آزمایشگاهی و در سایز مشخص تولید شده و در اختیار متقاضیان قرار می گیرند.

ساخت میکروهیترهای آزمایشگاهی در بسترهای انعطاف پذیر / سخت، شفاف / کدر

ساخت میکروهیترهای آزمایشگاهی در بسترهای انعطاف پذیر / سخت، شفاف / کدر

استفاده از میکروهیترهای آزمایشگاهی در برخی از مطالعات دانشجویان و محققان در حوزه های بین رشته ای اجتناب ناپذیر است. تولید میکروهیترهای انعطاف پذیر در بسترهای انعطاف پذیر/سخت و همچنین شفاف/کدر در واحد آزمایشگاهی مجموعه سوبا صورت می پذیرد.

 

میکروهیتر انعطاف پذیر

مکالمه را شروع کنید

یک کاربر را انتخاب کنید و مکالمه را شروع کنید

کارشناس پشتیبانی

پشتیبانی

کارشناس پشتیبانی
تصویر کپچا

این مسئله از ارسال اسپم جلوگیری میکند، از شما ممنونیم.