خرید پرینتر سه بعدی ارزان

خرید پرینتر سه بعدی ارزان

خرید پرینتر سه بعدی ارزان

یکی از چالش‌هایی که علاقه مندان به پرینترهای سه بعدی با آن مواجه هستند، انتخاب پرینتر سه بعدی مناسب است. شاید این ضرب المثل انگلیسی را شنیده باشید که مردم عادی در مواجهه با اجناس ارزان قیمت می‌گویند، هنوز آنقدر پولدار نشده‌ایم که جنس ارزان بخریم. در آنجا منظور از ارزان بودن شاید بی کیفیت بودن است اما ما در اینجا قصد داریم ارزانترین مدل های پرینتر سه بعدی که از کیفیت مناسبی برخوردار باشند را معرفی کنیم. 

به زبان ساده، منظور ما در اینجا از ارزان بودن، دور ریختن پول نیست. بلکه اقتصادی بودن و مناسب بودن است. در ادامه مقاله خرید پرینتر سه بعدی ارزان، چند مدل از ارزانترین های با کیفیت را به شما معرفی می کنیم.

مینی پرینتر سه بعدی خانگی

به عنوان یک انتخاب مناسب برای خرید پرینتر سه بعدی ارزان، مینی پرینتر سه بعدی خانگی مطرح است. این دستگاه کاملا مناسب افرادیست که قصد دارند از پرینترهای سه بعدی برای سرگرمی، آموزش به کودکان یا کارهای کوچک و خانگی استفاده کنند. مینی پرینتر سه بعدی خانگی یک دستگاه در ابعاد کوچک است که می‌تواند با مصرف برقی بسیار پایین و ابعاد کوچک و دوست داشتنی در منزل به کار گرفته شود.

کوچک بودن مینی پرینتر سه بعدی خانگی به معنای ضعیف بودن آن نیست. این دستگاه می‌تواند برای ساعت‌ها و بدون وقفه کار کند و کوچکترین خللی در عملکرد آن ایجاد نشود. به دلیل نوع طراحی، این دستگاه هرگز داغ نمی‌کند و در دمای 45 درجه سانتیگراد می‌تواند بدون هیچ محدودیت زمانی روزها و ساعتها بدون خاموشی فریند چاپ را دنبال نماید.

مشخصات

ابعاد چاپ

12*10*12 سانتی متر

درگاه ارتباطی

کابل USB

متریال‌های قابل چاپ

فیلامنت‌های PLA، PCL و…

حداکثر دمای چاپ

230 درجه سانتی‌گراد

دقت چاپ در صفحه 

100 میکرون

دقت چاپ در ارتفاع

80 میکرون

گارانتی

6 ماه

آخرین نوشته ها
خدمات پرینت زیستی

خدمات پرینت زیستی

خدمات پرینت زیستی (Bio Printing) سوبا عبارتست از چاپ سه بعدی انواع پلیمرهای ترموپلاستیک و همچنین هیدروژل‌ها با استفاده از بروزترین چاپگرهای سه بعدی با قابلیت تزریق دقیق متریال و تولید محصولاتی با دقت بالا و کاربردی.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.