فروش پرینتر سه بعدی

فروش پرینتر سه بعدی

فروش پرینتر سه بعدی

 

پرینتر سه بعدی به عنوان یک دستگاه محبوب در بین صنایع و فعالان صنعت در دنیا مطرح است. توسعه این فناوری منجر شده تا در کشور ما نیز توجه صنایع به این حوزه جلب شود.

پرینترهای سه بعدی می‌توانند در ساخت قطعات با هندسه‌های مختلف و شرایط مختلف مورد استفاده قرار گیرند. عدم نیاز به قالب سازی و سهولت در ساخت آن‌ها را به عنوان اصلی ترین ابزار نمونه سازی اولیه سریع معرفی نموده است.

شرکت دانش بنیان سوبا نیز به عنوان یک شرکت مطرح در حوزه تولید پرینترهای سه بعدی در دو دهه اخیر اقدام به فروش پرینتر سه بعدی با شرایط گوناگون و متناسب با نیاز بازار کشور و حتی فراتر از آن نموده است.

پرینترهای سه بعدی تولید شده توسط شرکت دانش بنیان سوبا به لحاظ دقت، کیفیت و دوام، قیمت، شرایط گارانتی و فروش و همچنین پشتیبانی شرکت از خریداران، محبوبیت بالایی را در میان محصولات بازار به خود اختصاص داده است.

فروش پرینتر سه بعدی در شرکت دانش بنیان سوبا به صورت نقد و اقساط و با شرایطی کم نظیر و استثنائی صورت می‌پذرد.

  • پرینتر سه بعدی صنعتی جاینت 1

    پرینتر سه بعدی صنعتی جاینت 1

    ۱۱۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

شرایط فروش پرینتر سه بعدی

پرینترهای سه بعدی سری F و FM در شرکت دانش بنیان سوبا دارای تنوع در ابعاد و شرایط مصرفی می‌باشند. ضمن آنکه تولید پرینترهای سفارشی نیز مطابق با نیاز و انتظارات مشتریان صورت می‌پذیرد. پرینترهای سفارشی در ابعاد و تکنولوژی‌های مختلف و متناسب با نیاز مشتریان ساخته می شوند و عملکرد آن‌ها با گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش چندین ساله سوبا تضمین می‌شود.

با توجه به وجود تنوع در پرینترهای سه بعدی تولید شده در شرکت دانش بنیان سوبا، شرایط فروش پرینتر سه بعدی نیز برای مدل‌های مختلف متفاوت از یکدیگر می‌باشد. اما به طور کلی فروش پرینتر سه بعدی توسط شرکت به دو صورت نقد و اقساط و با پایین‌ترین بهره صورت می‌پذیرد که در کشور بی نظیر است.

فروش پرینتر سه بعدی

مشخصات پرینتر سه بعدی

همانطور که در بالاتر نیز اشاره شد، پرینترهای سه بعدی سوبا دارای تنوع در مدل و فناوری می‌باشند. پرینترهای سه بعدی FDM سوبا در سری F یا همان Fast تولید می‌شوند که از جمله سریعترین دستگاه‌های پرینت سه بعدی در کشور می‌باشند.

سری F102 که بدلیل مصرف برق پایین آن با عنوان پرینتر سه بعدی خانگی نیز معروف شده است، دارای ابعاد چاپ 20 در 20 در 38 سانتی‌متر (حجم چاپ یک پارچه: 15.2 هزار سانتیمتر مکعب) می‌باشد که در کاربردهای معمول بسیار مناسب است. کیفیت چاپ بالای این دستگاه سبب شده تا کاربران بتوانند با کمترین هزینه، قطعاتی با عملکرد در شرایط صنعتی و تزئینی را تولید نمیاند.

سری F302 اما به دلیل ابعاد چاپ بزرگتر مورد پسند شرکت‌های صنعتی و سازمان‌ها می‌باشد. این چاپگر با ابعاد چاپ 30 در 30 در 38 سانتی متر (حجم چاپ یک پارچه: 34.2 هزار سانتیمتر مکعب)، عموم قطعات صنعتی را پیشتیبانی می‌کند.

روش فروش پرینتر سه بعدی

برای خرید پرینتر سه بعدی می‌توانید از بخش فروشگاه اقدام نمایید. چنانچه به دنبال خرید یک پرینتر سه بعدی برای چاپ قطعات پلاستیکی هستید، می‌توانید از دسته بندی پرینترهای سه بعدی FDM اقدام نمایید.

و چنانچه به دنبال خرید پرینتر سه بعدی با کاربردهای آکادمیک و آزمایشگاهی هستید، می‌توانید محصولات دسته بندی فوق و محصولات بخش پرینترهای سه بعدی زیستی و LDM را نیز مشاهده نمایید.

نکات مهم در خرید و فروش پرینتر سه بعدی

پرینتر سه بعدی مانند هر دستگاه دیگر دارای نکاتی در عملکرد و کاربری می‌باشد. چنانچه خریدار با این نکات آشنا نباشد، احتمال خرید اشتباه وجود دارد. برخی از این نکات عبارتند از:

ابعاد چاپ

ابعاد چاپ مشخصه ای مهم است که باید در خرید و فروش پرینتر سه بعدی به آن توجه داشت. در صورتی که عموم قطعات مورد نظر شما جهت ساخت، کوچک هستند، بهتر است از خرید دستگاه‌های بزرگ اجتناب کنید. چرا که دستگاه‌های بزرگ هم مصرف برق بالاتری دارند و هم استهلاک بیشتر و نگهداری دشوارتر. بنابراین چنانچه در صنعتی با قطعات کوچک فعالیت دارید بهتر است دستگاه کوچک تهیه نمایید.

شاید در ذهن شما چالشی وجود داشته باشد که چنانچه روزی قصد ساخت یک قطعه بزرگ داشته باشم چطور؟ در این صورت نیز می‌توانید قطعه بزرگ را بصورت ترکیبی از چند قطعه کوچک بسازید و قطعات را بصورت فاق و زبانه طراحی کنید و با پیچ و مهره، چسب مخصوص و حلال آن ها را با استحکام بالا به یکدیگر متصل نمایید.

اما در صورتی که عموم قطعات شما بزرگ است، بهتر است از خرید دستگاه کوچک اجتناب کنید و دائما درگیر اتصال قطعات به یکدیگر نباشید. یک دستگاه بزرگ می‌تواند با ساخت یکپارچه قطعات بزرگتر، کار شما را برای چنین قطعاتی راحت کند.

دقت و رزولوشن چاپ

دقت ورزولوشن چاپ نکته مهم دیگری است که نباید در خرید و فروش پرینتر سه بعدی از آن غافل شد. همانند کیفیت تصویر نمایشگر تلفن همراه، بالاتر رفتن رزولوشن از حدی مشخص، دیگر اثر قابل توجهی در قطعات نخواهد داشت. بنابراین چنانچه قصد تولید قطعاتی با ابعاد بزرگ را دارید و کاربرد آن قطعات به شکل معمول است، بهتر است متحمل هزینه‌های گزاف برای چند صدم میلیمتر افزایش دقت نشوید. 

اما در صورتی که قصد ساخت قطعاتی کوچک یا حتی قطعاتی بزرگ با کاربردهای خاص مانند صنایع ریخته گری دقیق و… را دارید، اینجا دیگر باید از رزولوشن و کیفیت چاپ مطمئن باشید. چرا که پایین بودن رزولوشن برای شما مشکل ساز خواهد شد.

در این زمینه چاپگرهای سه بعدی سوبا با رزولوشن بسیار بالا و در عین حال قیمت بسیار مناسب عرضه می شوند که کار را برای بسیاری از مشتریان آسان نموده است. با توجه به این نکته که سوبا خود تولید کننده‌ای بزرگ در حوزه چاپگرهای سه بعدی است، امکان ساخت سفارشی دستگاه متنسب با نیاز شما نیز وجود دارد و از طریق ارتباط با کارشناسان فروش پرینتر سه بعدی ما می توانید دستگاه سفارشی خود را ثبت سفارش نمایید.

متریال‌های قابل چاپ

سرعت دستگاه

نوع سیستم تزریق دستگاه

گارانتی و پشتیبانی دستگاه

 

آخرین نوشته ها
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.