مهر و کاتر کوکی طرح خرس

۲۰,۰۰۰ تومان


کاتر کوکی برای برش خمیر کوکی، بیسکوییت و حلوا با طرح‌های مختلف قابل استفاده است. ابتدا خمیر را با وردنه به شکل مسطح دراورده و سپس با فشردن کاتر بر روی آن، برش دلخواه را ایجاد کنید. سپس برای ایجاد طرح صدف بر روی آن، مهر را درون کاتر قرار داده و به مقدار کمی فشار دهید تا نقش آن بر روی خمیر ایجاد شود.


40 عدد در انبار

توضیحات

مهر و کاتر کوکی

مهر و کاتر کوکی برای برش خمیر کوکی، بیسکوییت و حلوا با طرح‌های مختلف قابل استفاده است. ابتدا خمیر را با وردنه به شکل مسطح دراورده و سپس با فشردن کاتر بر روی آن، برش دلخواه را ایجاد کنید. سپس برای ایجاد طرح خرس بر روی آن، مهر را درون کاتر قرار داده و به مقدار کمی فشار دهید تا نقش آن بر روی خمیر ایجاد شود.

مهر و کاتر کوکی طرح خرس

مهر و کاتر کوکی طرح خرس در موارد مختلف مانند مناسبت‌های تولدی، سالروز و… مورد استفاده قرار می گیرند. کاتر خرس برای شیرینی های بیسکوییتی، حلوا و… قابل استفاده است. این کاتر با لبه‌های باریک می‌تواند برشی تا عمق حداکثر 10 میلیمتر بر روی خمیر ایجاد کند (ضخامت خمیر بهتر است کمتر از 7 میلیمتر باشد).

مهر و کاتر کوکی خرس
مهر و کاتر کوکی خرس

جنس کاتر

کاتر خرس از پلاستیک‌های PLA که دارای پایه گیاهی و بهداشتی هستند تولید شده است. این پلاستیک‌ها دارای خاصیت زیست سازگاری بالا و فاقد سمیت هستند.

سفارش انبوه

در صورت نیاز به تعداد بالا از طرح‌های مهر شیرینی، با کارشناسان ما تماس بگیرید. سوبا در تولیدات با تیراژهای پایین و بالا در سریعترین زمان ممکن سفارشات شما را آماده و ارسال می‌کند.

مهر و کاتر کوکی طرح خرس
مهر و کاتر کوکی طرح خرس

توضیحات تکمیلی

طول

50 میلیمتر

عرض

40 میلیمتر

ارتفاع

10 میلیمتر

جنس

پلاستیک PLA

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مهر و کاتر کوکی طرح خرس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه

  • قالب شیرینی طرح مسجد

    قالب شیرینی طرح مسجد

    ۱۸,۰۰۰ تومان
  • مهر و کاتر شيريني تولد
  • مهر و کاتر شمسه مربعي

    مهر و کاتر شمسه مربعي

    ۲۲,۰۰۰ تومان