مینی پرینتر سه بعدی خانگی (پیش فروش و ارسال 20 روزه)

۱۳,۷۵۰,۰۰۰ تومان


چاپگر حرفه‌ای مناسب قطعه سازی با کیفیت بالا در حداکثر ابعاد ساخت 12×10×12 سانتی‌متر

محصول به صورت پیش سفارش به فروش می‌رسد.

زمان تحویل، 20 روز کاری پس از ثبت سفارش

همراه با 6 ماه گارانتی، آموزش رایگان و خدمات پس از فروش


4 عدد در انبار

توضیحات

قیمت پرینتر سه بعدی

پرینترهای سه بعدی تجهیزاتی هستند که در ساخت قطعات مورد استفاده قرار می‌گیرند. قیمت پرینتر سه بعدی یکی از مهمترین مولفه‌ها در خرید محسوب می‌شود. مینی پرینتر سه بعدی خانگی سوبا به عنوان یک محصول برای کاربران مبتدی که قصد استفاده از این تکنولوژی جذاب به عنوان سرگرمی را دارند طراحی و تولید شده و با قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار گرفته است.

مینی پرینتر سه بعدی FDM

چاپگرهای سه بعدی دستگاه‌هایی هستند که امکان ساخت قطعات بدون نیاز به قالب‌سازی را فراهم می‌آورند. چاپگرهای FDM اما به دلیل سهولت استفاده، مواد اولیه ارزان قیمت و همچنین کاربری آن‌ها در تولید قطعات مختلف تزئینی و صنعتی محبوبیت دوچندانی بین کاربران پرینترهای سه بعدی یافته‌اند.

این چاپگرها با دریافت یک فایل دیجیتالی می‌توانند ساخت قطعات را به طور اتوماتیک انجام دهند. بدین ترتیب پرینترهای سه بعدی ضمن داشتن صرفه اقتصادی قابل توجه در تولید قطعات کم تیراژ، صرفه زمانی قابل توجهی را نیز به همراه دارند.
مینی پرینتر سه بعدی خانگی سوبا یکه پرینتر سه بعدی با تکنولوژی FDM است که می‌تواند قطعاتی را با ابعاد 12*10*12 سانتی متر ایجاد نماید.

مینی پرینتر سه بعدی خانگی

مینی پرینتر سه بعدی خانگی به عنوان یک چاپگر FDM برای افراد مبتدی از سوی شرکت دانش‌بنیان سوبا عرضه شده و مورد استقبال و توجه کاربران قرار گرفته است. این چاپگر با قابلیت اتصال به رایانه، دستورات لازم برای ساخت قطعات را از نرم افزار دریافت می‌کند و می‌تواند قطعات جذاب ایجاد کند.

کاربری این پرینتر سه بعدی علاوه بر علاقه مندانی که تصمیم دارند با هزینه پایین یک پرینتر سه بعدی مناسب را تجربه کنند، برای کودکان نیز جذاب است و از این رو این دستگاه به عنوان پرینتر سه بعدی کودکان نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد. کودکان می‌توانند با استفاده از پرینتر سه بعدی کودکان، قطعات و اسباب بازی های جذابی را تولید نمایند.

کیفیت ساخت قطعات با مینی پرینتر سه بعدی خانگی برای حوزه کاربری خود مطلوب است و در صورت استفاده صحیح، قطعات با کیفیتی را می تواند چاپ نمود. با رعایت نکات لازم در نگهداری دستگاه و پرهیز از اعمال ضربه به بدنه آن، این دستگاه می‌تواند سال ها بدون مشکل کار کند.

 

پرینتر سه بعدی خانگی
پرینتر سه بعدی خانگی

این دستگاه با کاربری آسان، ابعاد کوچک، تکنولوژی FDM و با کیفیت مناسب توسط شرکت دانش بنیان سوبا تولید شده است و آموزش کاربری آن به شکل رایگان در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

ظرافت در چاپ سه بعدی

مینی پرینتر سه بعدی خانگی سوبا دارای نازل 0.4 میلیمتری است و امکان تعویض نازل و بستن نازل‌هایی با قطر کوچکتر و بزرگتر از این مقدار بر روی آن وجود دارد. از این رو میتوان از این دستگاه در ساخت قطعات ظریق مانند اسباب بازی های کوچک، جاسوئیچی، قطعات تزئینی، گلدان و… نیز بهره جست.

مصرف برق

مصرف برق این پرینتر سه بعدی حداکثر 70 وات است که مصرف بسیار کمی محسوب می‌شود. این محصول دارای یک آداپتور 12 ولتبا کیفیت است و نیاز به خرید آداپتور مجزا برای آن وجود ندارد.

اتصال به رایانه

مینی پرینتر سه بعدی خانگی قابلیت اتصال مستقیم به رایانه را از طریق کابل پرینتر دارد. پس از نصب نرم افزار بر روی سیستم، فایل سه بعدی مورد نظر را وارد نموده و از طریق کامپیوتر دستار پرینت سه بعدی را صادر نمایید. کارشناسان ما در نصب نرم افزار و آموزش راه اندازی به صورت رایگان پشتیبانی لازم را از شما انجام می دهند.

سیستم تزریق Bowden

سیستم تزریق مینی پرینتر سه بعدی خانگی از نوع Bowden است. این سیستم دارای وزن پایین بر روی محور X دستگاه بوده و سبب می شود این چاپگر سه بعدی بتواند با دقت بیشتر و استهلاک کمتر فرایند پرینت سه بعدی را انجام دهد.

سازگار با فیلامنت‌های تجاری

مینی پرینتر سه بعدی خانگی سوبا با فیلامنت‌های تجاری PLA و PCL سازگار است. از این رو برای نمونه سازی و ساخت قطعات تزئینی و انواع ماکت‌ها و اسباب بازی‌ها بسیار مناسب است. افرادی که قصد دارند برای خلاقیت، اختراعات، آموزش به کودکان و… یک دستگاه ارزان قیمت و با کیفیت تهیه کنند، خرید پرینتر سه بعدی خانگی سوبا مناسب ترین گزینه است.

پشتیبانی، گارانتی و خدمات پس از فروش

مینی پرینتر سه بعدی خانگی سوبا در شرکت دانش بنیان سوبا تولید شده است و دارای خدمات پس از فروش، آموزش رایگان و 6 ماه گارانتی می‌باشد. با خرید پرینتر سه بعدی خانگی می توانید به آسانی به دنیای چاپ سه بعدی قدم بگذارید و از این فناوری نوین برای تحقق ایده هایتان استفاده حیرت انگیزی را ببرید.

توضیحات تکمیلی

وضعیت کارکرد

نو (آکبند)

تکنولوژی چاپ

FDM

ابعاد میز کار

12*10 cm

ارتفاع چاپ

12 cm

حداکثر دقت چاپ در میز کار

100 میکرومتر

حداکثر دقت چاپ در ارتفاع

80 میکرومتر

حداکثر سرعت محورها

50 میلیمتر بر ثانیه

سیستم حرکتی

شفت و بلبرینگ خطی با کیفیت

نوع اکسترودر

Bowden

ماده مصرفی

PCL, PLA, WOOD

حداکثر دمای نازل

230 درجه سانتی گراد

نوع بدنه

پلکسی گلس 6 میلیمتر

جنس اتصالات مکانیکی

پلکسی و پلیمر مرغوب

درگاه های ورودی

کابل USB

نرم افزارهای واسط

Cura, Repetier, Simplify3d

گارانتی

6 ماه

لوازم جانبی

چسب ماتیکی, کاتر کاردک, نازل 0.4 اضافه

سایر ویژگی ها

آموزش رایگان در اختیار خریداران این محصول قرار داده می شود و پشتیبانی کاربری رایگان توسط کارشناسان شرکت ارائه می گردد.

برند

سوبا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مینی پرینتر سه بعدی خانگی (پیش فروش و ارسال 20 روزه)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه

  • پرینتر سه بعدی F302
    3%

    پرینترسه بعدی F302 سوبا

    ۳۵,۷۵۰,۰۰۰ تومان
  • پرینتر سه بعدی F101 plus
  • قیمت پرینتر سه بعدی F102
    13%

    پرینتر سه بعدی F102 سوبا

    ۲۵,۷۵۰,۰۰۰ تومان