پرینتر سه بعدی ایرانی

پرینتر سه بعدی ایرانی

پرینتر سه بعدی ایرانی

پرینتر سه بعدی دستگاهی است که می توان به وسیله آن ساخت انواع قطعات را بدون نیاز به قالب سازی انجام داد. در این روش یک طرح سه بعدی با استفاده از نرم افزار پرینتر سه بعدی، برای چاپ آماده سازی می‌شود و سپس چاپگر سه بعدی ساخت آن را مطابق با جزئیات تعیین شده انجام میدهد.

شرکت دانش بنیان سوبا به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پرینتر سه بعدی ایرانی مشغول فعالیت است. انواع پرینترهای سه بعدی FDM و LDM در مدل‌ها و کاربری‌های مختلف به عنوان تولیدات شرکت سوبا مطرح هستند.

پرینتر سه بعدی ایرانی با کیفیت
پرینتر سه بعدی ایرانی با کیفیت

مزایای خرید پرینتر سه بعدی ایرانی

شاید بارها و بارها مشکلات مواجه شدن با محصولاتی که فاقد خدمات پس از فروش هستند را تجربه کرده باشید. در حالی که هزینه زیادی را برای خرید یک محصول متقبل شده اید، ممکن است با اولین خرابی، به دلیل عدم پشتیبانی شرکت سازنده، آن محصول برای همیشه بلااستفاده شود. دلایل مختلفی هم ممکن است داشته باشد. از شکستگی بدنه تا مشکلات نرم افزاری یا حتی ضرورت تعویض برخی از قطعات مکانیکی.

پاسخگویی و در دسترس بودن شرکت تولیدکننده و دریافت خدمات پس از فروش و پشتیبانی از اصلی ترین مزایای خرید پرینتر سه بعدی ایرانی است. البته متاسفانه باز هم شرکت های ایرانی مختلفی وجود داشته‌اند که با سواستفاده از اعتماد مشتریان و با عدم مسئولیت پذیری در تولیدات خود و گردن نگرفتن مشکلات محصولات به دلایل مختلف و تحت پوشش شرایط گارانتی غیر منطقی، برای مشتریان خسارت ایجاد نموده اند.

 

بنابراین صرفا ایرانی بودن یک محصول نه میتواند دلیل بر خوب بودن و نه می تواند دلیل بر پایین بودن کیفیت آن باشد. به عنوان یک مثال ماشین‌های تراش تولید شده توسط ماشین‌سازی تبریز، کیفیتی بسیار بالاتر از نمونه های چینی و حتی بعضا اروپایی دارند به گونه ای که قیمت ماشین‌های تبریز نیز در بازار بالاتر است. این موضوعیست که به اصالت و سیاست یک شرکت وابسته است که آیا قصد ماندگاری در بازار را دارد یا صرفا با چند صباحی فروش و دریافت سودی کوتاه مدت از بازار محو می‌شود.

به عنوان یک خریدار توجه نمایید که سوابق فروش یک شرکت چگونه بوده است. آیا شرکت تولید کننده معتبر است؟ آیا مشتریان قبلی از محصولات آن شرکت رضایت داشته اند؟ آیا شرکت از سابقه کافی برخوردار است؟ آیا شرکت پشتوانه علمی دارد یا صرفا مونتاژکاری بی کیفیت است؟

پاسخ به این سوالات شما را در خرید محصول مناسب راهنمایی می کند. قطعا چنانچه پرینتر سه بعدی ایرانی را از شرکتی با شرایط ایده‌آل تهیه نمایید، به مراتب در خدمات پس از فروش و پشتیبانی با آسودگی خاطر ادامه خواهید داد.

شرکت سوبا، تولید کننده انواع پرینتر سه بعدی ایرانی

شرکت دانش بنیان سوبا به عنوان یک شرکت معتبر در کشور با یک قریب به یک دهه سابقه فعالیت در صنعت ماشین آلات هوشمند در تولید انواع پرینتر سه بعدی ایرانی پیش گام است. انواع محصولات این شرکت شامل پرینترهای سه بعدی FDM و LDM در سایز و ابعاد کاری مختلف هستند.

پرینترهای سه بعدی تولید شده در شرکت دانش بنیان سوبا دارای بالاترین کیفیت در قطعات و بدنه می‌باشند به گونه ای که شرکت 1 سال گارانتی را با پشتیبانی دائمی و خدمات پس از فروش معتبر برای محصولات خود تضمین نموده است. سوبا با کسب مجوز از پارک علم و فناوری استان سمنان، اداره صنعت، معدن و تجارت و همچنین دریافت مجوز دانش بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با پشتوانه علمی و صنعتی قوی به تولید مدرن‌ترین چاپگرهای سه بعدی حرفه‌ای پرداخته است.

برخی از محصولات شرکت دانش بنیان سوبا در ادامه معرفی شده اند.

انواع پرینتر سه بعدی ایرانی

تولید انواع پرینتر سه بعدی ایرانی در مجموعه سوبا نشان دهنده تسلط شرکت بر فناوری های پیشرفته و گستردگی مشتریان شرکت در صنایع مختلف است. برخی از محصولات شرکت عبارتند از:

انواع پرینتر سه بعدی ایرانی FDM

پرینترهای سه بعدی FDM به عنوان کاربردی ترین پرینترهای سه بعدی در کشور و در دنیا مورد استفاده هستند. این چاپگرها برای ساخت انواع قطعات پلیمری (پلاستیکی) با جنس و کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی از کاربردهای این چاپگرها عبارتتند از: ساخت قطعات عملکردی (صنعتی)، ساخت قطعات نمونه اولیه، ساخت قطعات کم تیراژ، ساخت ماکت ها و… 

در اینجا صرفا چند مدل از پرینترهای سه بعدی FDM سوبا نشان داده شده است:

انواع پرینتر سه بعدی LDM و زیستی ایرانی

شرکت دانش بنیان سوبا به عنوان شرکت پیشرو در حوزه ساخت افزایشی افتخار داشته است که به عنوان تولیدکننده پرینترهای سه بعدی زیستی و LDM پیشرفته نیز محصولاتی با کیفیت را تولید نماید و در سال 1401 به عنوان فناوری برتر استان سمنان معرفی شود. در ذیل برخی از محصولات شرکت در این بخش نشان داده شده اند:

آخرین نوشته ها
خدمات پرینت زیستی

خدمات پرینت زیستی

خدمات پرینت زیستی (Bio Printing) سوبا عبارتست از چاپ سه بعدی انواع پلیمرهای ترموپلاستیک و همچنین هیدروژل‌ها با استفاده از بروزترین چاپگرهای سه بعدی با قابلیت تزریق دقیق متریال و تولید محصولاتی با دقت بالا و کاربردی.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.