خدمات پرینت سه بعدی زیستی (خدمات بایوپرینت)


خدمات پرینت سه بعدی زیستی یا همان خدمات بایوپرینت از سال 1401 توسط شرکت دانش بنیان سوبا به صورت عمومی به مراکز دانشگاهی و پژوهشی ارائه می‌شود. پرینت سه بعدی زیستی فرایندیست که در طی آن مواد پلیمری/کامپوزیتی توسط بایوپرینتر چاپ سه بعدی می‌شوند. در این روش ابتدا داربست یا هندسه مورد نظر در یک نرم‌افزار مدلسازی می‌شود و سپس  مطابق با شرایط تعیین شده در اسلایسر، چاپ سه بعدی آن صورت می‌پذیرد.

تنوع در پلیمرها

تنوع در پلیمرها

شرکت دانش بنیان سوبا به عنوان شرکتی معتبر و پیش رو در حوزه تولید چاپگرهای سه بعدی زیستی، امکان چاپ پلیمرهای زیستی با شرایط و خواص مختلف را فراهم آورده است. چاپگرهای سه بعدی این شرکت به واسطه برخورداری از ماژول‌های مختلف شامل ماژول‌های سرنگی، ذوبی، UV، خنک کننده و...، امکان چاپ سه بعدی پلیمرهای زیستی و غذایی متنوع را دارند.

بنابراین در خدمات پرینت سه بعدی زیستی سوبا، پلیمرهای ترموپلاستیک (نظیر PCL، PLA، ...) و پلیمرهای ژلاتینی (نظیر آلژینات و سایر سیالات پلیمری) وجود دارد.

خدمات پرینت سه بعدی زیستی پلیمرهای ترموپلاستیک

خدمات پرینت سه بعدی زیستی پلیمرهای ترموپلاستیک

بدلیل استفاده از پرینترهای سه بعدی زیستی پیشرفته در شرکت دانش بنیان سوبا، این نوع از پلیمرها در طیفی گسترده از بازه‌های دمایی، قابلیت چاپ را دارند. خدمات پرینت سه بعدی زیستی این پلیمرها در بازه دمایی 30 تا 300 درجه سانتی‌گراد امکان پذیر می‌باشد. بنابراین محدودیتی برای چاپ سه بعدی پلیمرهای ذوبی در استفاده از خدمات پرینت سه بعدی زیستی شرکت دانش بنیان سوبا وجود ندارد.

خدمات پرینت سه بعدی زیستی پلیمرهای ژلاتینی

خدمات پرینت سه بعدی زیستی پلیمرهای ژلاتینی

پلیمرهای ژلاتینی به دلیل داشتن خواص مکانیکی متفاوت و سیالیت بالا دارای فرایندی دشوارتر و پیچیده تر در چاپ سه بعدی هستند. وجود خواص مختلف در این پلیمرها به دلیل رفتارهای غیرنیوتنی و تغییرات ویسکوزیته، اهمیت کشش سطحی و چسبندگی و سایر ویژگی‌ها نظیر شیوه کراسلینک شدن و... منجربه وجود پیچیدگی در چاپ سه بعدی این نوع از متریال‌ها می‌گردد.

وجود تجربه بلند مدت و تخصص‌های مختلف در شرکت دانش بنیان سوبا همراه با بهره‌گیری از دستگاه‌های پیشرفته امکان ارائه با کیفیت‌ترین خدمات پرینت سه بعدی زیستی در این زمینه را برای مشتریان فراهم آورده است.

خدمات پرینت سه بعدی زیستی سوبا در کدام شهرها ارائه می‌شود؟

خدمات پرینت سه بعدی زیستی سوبا در کدام شهرها ارائه می‌شود؟

شرکت دانش بنیان سوبا در حال حاضر دارای دو مجموعه فعال در حوزه خدمات پرینت زیستی در سطح کشور است. دفتر مرکزی شرکت واقع در پارک علم و فناوری استان سمنان (شهرستان شاهرود) و دفتر دوم واقع در دانشکده فناوری های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در تهران نسبت به ارائه خدمات به دانشگاهیان و مراکز پژوهشی و صنعتی اقدام می‌نمایند.

مراحل سفارش خدمات

مراحل سفارش خدمات

چنانچه قصد استفاده از این خدمت را دارید، به دو روش زیر میتوانید عمل کنید:

۱) مشخصات مورد نظر شامل شکل سه بعدیو شرایط چاپ را از طریق فرم درخواست خدمات در این صفحه برای ما ارسال نمایید.

۲) از طریق تماس تلفنی با شماره 09922699049 یا ارسال پیام در تلگرام نسبت به اخذ مشاوره، سفارش طراحی سه بعدی و چاپ سه بعدی زیستی اقدام نمایید.

در هر دو مورد، کارشناسان ما با شما تماس حاصل نموده و نسبت به ارائه خدمات بایوپرینت اقدام خواهند نمود.

مکالمه را شروع کنید

یک کاربر را انتخاب کنید و مکالمه را شروع کنید

کارشناس پشتیبانی

پشتیبانی

کارشناس پشتیبانی