امیر مهدوی

امیر مهدوی

امیر مهدوی

موسس سوبا

امیر مهدوی

سمت در شرکت: مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت دانش بنیان سوبا

رشته تحصیلی: دکتری تخصصی مهندسی مکانیک – تبدیل انرژی

زمینه‌های تحقیقاتی آکادمیک:

Microfluidic Systems, Labs on a chip, Organ on a Chip, 3D Bio Printing, Wound dressing, Smart Drug Delivery Systems

زمینه‌های تخصصی صنعتی:

مکانیک خودرو، طراحی سیستم‌های خنک‌کاری، طراحی و به‌سازی خطوط تولید، آنالیز حرارتی و تحلیل تلفات حرارتی، رباتیک و طراحی مکانیزم‌ها، راهبری دانش بنیانی شرکت‌های فناور، کارگزار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حوزه دانش بنیان

سخن مدیرعامل

در مسیر چالش برانگیز دنیای فناوری امروز، رشد اقتصاد کشورها در حوزه‌‏های مختلف منوط به چابکی و تغییرپذیری سریع آن‏ها متناسب با نیاز و ملزومات بازار می‌‏باشد. با توجه به رشد و تغییرات سریع در زمینه‏‌های مختلف فناوری، شرکت‏‌ها و سازمان‏‌های پیشرفته و صاحب برند در دنیا تمامی تلاش خود را در جهت تولید محصولات جدید و افزایش سرعت تغییر در تولیدات به کار بسته‏‌اند. در این مسیر پر رقیب شرکت‌‏ها و سازمان‌‏هایی که فاقد ظرفیت لازم برای ایجاد تغییرات به موقع و سریع در مسیر تولید باشند، از عرصه رقابت حذف شده و سهم بازار خود را به رقبا واگذار خواهند نمود.

شرکت دانش بنیان سوبا به عنوان یک شرکت فعال و صاحب فناوری در زمینه ساخت افزایشی و ماشین آلات پیشرفته، تمامی تلاش خود را در جهت خلق محصولات نیاز محور به کار بسته تا بتواند نقش موثری را در جهت چابکی صنایع کشور ایفا کند.

چاپگرهای سه‏‌بعدی به عنوان یکی از ارکان انقلاب صنعتی چهارم، امکان نمونه‌‏سازی اولیه سریع را فراهم آورده و همواره صنایع پیشرفته مختلف با بهره‏‌گیری از این فناوری، توانسته‏‌اند پویایی خود را در مسیر خلق محصولات جدید و توسعه بازار هدف به رخ کشند. تحقیق و توسعه مستمر به عنوان سیاست اصلی شرکت دانش‏‌بنیان سوبا در مسیر ارتقاء کیفی و کمی تولیدات و خدمات همواره راه‏گشا بوده و در مسیر پرتلاطم کسب و کار به عنوان نقطه قوتی از فعالیت این شرکت خودنمایی نموده است. امید است به لطف خداوند متعال و تلاش مجدانه مجموعه شرکت، در جهت رسیدن به اهداف علمی و تجاری قدم برداشته و موفق عمل نماییم.

امیر مهدوی

مدیر عامل شرکت دانش بنیان سوبا (سهامی خاص)

آخرین اخبار