مهر و کاتر شیرینی گل 11 پر

۲۳,۰۰۰ تومان


برش و ایجاد طرح زیبا بر روی شیرینی‌های خانگی و کارگاهی


4 عدد در انبار

توضیحات

مهر شیرینی

مهر شیرینی قطعه ایست شامل یک طرح برجسته که در طبخ شیرینی و برای ایجاد زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مهرهای شرینی در دوسته کاتر دار و بدون کاتر قابل دسته بندی هستند. نوع کاتردار عمدتا برای شیرینی های غیر کروی شکل مورد استفاده قرار می گیرد. از این مدل مهر می‌توانید برای شیرینی‌های خانگی استفاده کنید و طرح‌ و نقش‌های زیبایی در شیرینی‌های خود ایجاد کنید. مهرها معمولا برای شیرینی‌های برنجی، نخودی، فندوقی، کوکی، بیسکوییتی و حلوا مورد استفاده قرار میگیرند.

مهر و کاتر شیرینی گل 11 پر

مهر و کاتر شیرینی گل 11 پر دارای نقش ساده و دلنشینی می‌باشد. می‌توانید ابتدا خمیر را با کاتر این محصول برش دهید و سپس نقش را با مهر شیرینی طرح گل 11 پر بر روی آن ایجاد کنید. خطوط نازک و ظریف بر روی این مهر می‌تواند در ایجاد عمق بیشتر بر روی خمیر موثر باشد. از این رو پس از پخت، طرح همچنان بر روی مهر باقی می‌ماند.

مهر و کاتر شیرینی گل 11 پر
مهر و کاتر شیرینی گل 11 پر

 

 

جنس بهداشتی

مهر و کاتر شیرینی گل 11 پر از پلاستیک‌های  PLA بهداشتی تولید می‌شود. پلاستیک‌های PLA بر پایه گیاهی هستند و زیست‌سازگار محسوب می‌شوند. از این رو می‌توانید از این مهر با اطمینان استفاده کنید. ضمن آن  که PLA یک پلاستیک زیست تخریب‌پذیر است و آسیب کمتری برای محیط زیست به همراه دارد.

توضیحات تکمیلی

وزن 0,005 کیلوگرم
ابعاد 3,7 × 3,1 × 0,8 سانتیمتر
بیشترین قطر

42 میلیمتر (4.2 سانت)

ارتفاع

1 سانت

جنس

پلاستیک بهداشتی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مهر و کاتر شیرینی گل 11 پر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه

  • کاتر عدد یک

    کاتر عدد یک

    ۱۷,۰۰۰ تومان
  • مهر شیرینی ویژه

    مهر شیرینی ویژه

    ۲۵,۰۰۰ تومان