طرح سه بعدی مهر شیرینی ویژه

۳۰,۰۰۰ تومان

توجه: در این صفحه شما فایل سه بعدی محصول را خریداری می‌کنید.

پس از انجام خرید، فایل سه بعدی برای شما قابل دانلود خواهد بود.

اگر قصد خرید محصول فیزیکی را دارید از منو فروشگاه اقدام کنید.



توضیحات

مهر شیرنی چیست؟

مهر شیرینی برای ایجاد طرح بر روی شیرنی های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از مهر سبب ایجاد جذابیت در شیرینی های تولیدی می شود. مهرها برای مصرف خانگی و کارگاهی مورد استفاده قرار می گیرند.

مهر شیرینی ویژه

مهر شیرینی ویژه یک مهر محبوب در صنعت قنادیست که برای شیرین های مختلف مانند شیرینی برنجی مورد استفاده قرار می گیرد. چاپ سه بعدی این مهر با توجه به وزن پایین آن بسیار به صرفه و برای تولید قابل توصیه است. مهمترین ویژگی مهر شیرینی ویژه داشتن خطوط نازک و یکنواخت در طرح است که منجربه اثرگذاری بیشتر بر روی خمیر شیرینی می شود.

طراحی مناسب مهر ویژه

طراحی مهر شیرینی ویژه در سوبا به گونه‌ای صورت یافته است که برای ساخت با چاپگر سه بعدی مناسب باشد. فایل قطعه با پسوند stl قابل دانلود است و می‌توانید از نازل‌های ۰.۳ و ۰.۴ میلیمتر برای چاپ سه بعدی این مهر با چاپگر fdm استفاده کنید.

چرا چاپگر‌های سه بعدی برای تولید این محصول مناسبند؟

مهر و کاترهای شیرینی به دلیل تنوع در طرح عمدتا با تیراژ کمتر از دو هزار عدد تولید می‌شوند و فروشندگان تمایل دارند به دنبال تولید طرح‌های با ظاهر جدید و متفاوت بروند. با توجه به تیراژ پایین هر طرح، چاپگرهای سه بعدی در تولید این محصولات بسیار به صرفه و کاربردی هستند.

توضیحات تکمیلی

قطر

36mm

ارتفاع

15mm

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح سه بعدی مهر شیرینی ویژه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *