تخفیف!

پرینترسه بعدی F302 سوبا

۲۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان مبلغ مالیات بر ارزش افزوده به این مبلغ اضافه می‌شود.

مناسب قطعه سازی با کیفیت بالا در حداکثر ابعاد ساخت ۳۰×۳۰×۳۸ سانتی‌متر



1 عدد در انبار

توضیحات

پرینترسه بعدی

پرینترهای سه بعدی دستگاه هایی هستند که امکان ساخت قطعات متنوع را بدون نیاز به قالب سازی فراهم می کنند. این ماشین ها مشابه پرینترهای معمولی طرح مورد نیاز خود را از یک رایانه یا تلفن همراه دریافت می کنند. اما تفاوت پرینترهای سه بعدی و معمولی در نوع طرح دریافتی آن هاست.

از آنجایی که چاپگرهای معمولی برای چاپ یک طرح دو بعدی بر روی یک کاغذ، ورق و… استفاده می شوند، نوع فایل دریافتی آن ها نیز متن، تصویر یا هر نوع طرح دو بعدی می باشد.

اما چاپگرهای سه بعدی وظیفه ساخت قطعات را بر عهده داشته و لذا نوع طرح دریافتی آن ها نیز سه بعدی می باشد. طرح سه بعدی ابتدا در کامپیوتر طراحی شده و سپس با استفاده از یک نرم افزار واسط به چاپگر سه بعدی منتقل می شود. این طرح می تواند یک قطعه صنعتی مثل چرخدنده، یک مجسمه، گلدان، بدنه یک دستگاه یا هر شکل پیچیده دیگری باشد.

چاپگر سه بعدی می تواند طرح دریافتی را به شکل لایه لایه و با تمام جزئیات و ظرافت ها بسازد. قطعات ساخته شده با استفاده از این ماشین ها بسته به نوع ماده مورد استفاده دارای مقاومت و کیفیت های متفاوتی می‌باشند.

مزیت استفاده از این روش در ساخت قطعات نسبت به سایر روش های قطعه سازی، ساخت قطعات کم تیراژ با صرفه اقتصادی بسیار بالا و در سریعترین زمان ممکن است. در واقع به دلیل حذف مراحل قالب سازی و ساخت مستقیم و آسان قطعات این روش در تولید قطعات کم تیراژ بسیار موثر واقع شده و برای کاربران صرفه اقتصادی قابل توجهی ایجاد می کند.

بدین ترتیب کاربر این ماشین ها می تواند در هر لحظه نسبت به ساخت هر قطعه ای با هر پیچیدگی هندسی اقدام نموده و خلاقیت در ساخت را در بالاترین سطح ممکن اعمال نماید.

پرینترسه بعدی F302 چه ویژگی هایی دارد؟

معرفی محصول

چاپگرهای سه بعدی عمدتا در ساخت قطعات کوچک به شکل رایج تری مورد استفاده قرار می گیرند. چاپگرهای سه بعدی رایج معمولا ابعاد میز کار 20*20 سانتیمتر را پشتیبانی می‌کنند. چرا که ابعاد بزرگتر همراه در چاپ قطعات و حفظ کیفیت ساخت همراه با چالش‌هایی می باشد.

بسیاری از چاپگرهایی که ابعاد میزکار 30*30 سانتیمتر را پشتیبانی می‌کنند، در ساخت قطعات ظریف دچار مشکل شده و افت کیفیت چاپ در آن ها مشهود است. بنابراین می توان گفت ابعاد میز کار 30*30 سانت برای چاپگرهای سه بعدی ابعاد نسبتا بزرگی محسوب می شود.

پرینترسه بعدی F302 به عنوان یک چاپگر سه بعدی حرفه ای امکان ساخت قطعات در حداکثر ابعاد 30*30*40 سانتی متر را داشته و با برخورداری از سیستم های حرکتی و کنترلی دقیق، کیفیت ساخت کم نظیری را فراهم می آورد.  این چاپگر همچنین با رابط کاربری مناسب و ساختار مکانیکی-الکترونیکی حرفه ای، اپراتوری آسانی را برای کاربران آن فراهم می آورد. حفظ سرعت چاپ در کنار حفظ کیفیت به عنوان اصلی ترین و برجسته ترین ویژگی این چاپگر مورد توجه قرار گرفته است.

سازگار با تمامی مواد اولیه

اکسترودر (سیستم تزریق) این چاپگر سه بعدی امکان چاپ پلیمرهای مختلف در حداکثر دمای 270 درجه سانتی گراد را داشته و از این رو با تمامی فیلامنت های (مواد اولیه) تجاری موجود در بازار سازگار می باشد.

از طرفی ساخت برخی از قطعات صنعتی نیازمند گرم نگه داشتن میز کار تا دماهای بالاتر از 80 درجه سانتیگراد می باشد تا ضمن حفظ چسبندگی قطعه به میز کار و جلوگیری از تابیدگی قطعه در اثر انبساط و انقباظ، چسبندگی کافی بین لایه های قطعه نیز صورت پذیرد.

قابلیت گرم شدن میز کار چاپگر F302 تا دمای نزدیک به 110 درجه سانتی‏گراد، امکان ساخت قطعات صنعتی با کمترین چالش را فراهم آورده است. قطعات تولید شده با این چاپگر به لحاظ استحکام، امکان استفاده مستقیم در صنایع را داشته و به لحاظ ظرافت، کم نظیرترین کیفیت سطح را به ارمغان می آورد.

از این رو بسیاری از افراد فعال در حوزه های هنری و مجسمه سازی و همچنین بسیاری از صنعتگران می توانند از کارایی بالای آن بهره برده و قطعاتی ظریف، دقیق و مستحکم تولید نمایند. به دلیل همین ویژگی، چاپگر F302 برای افرادی که قصد ارائه خدمات متنوع پرینت سه بعدی به مشتریان مختلف را دارند، مناسب و قابل توصیه می باشد.

دقت بالا در پرینت سه بعدی

پرینترسه بعدی F302 از سیستم چرخ و پروفیل دقیق در محورهای حرکتی خود بهره می‌برد که سبب ایجاد حرکت یکنواخت و دقیق در این چاپگر شده است. استپر موتورها و درایورهای مرغوب در سیستم الکترونیک این دستگاه سبب شده این دستگاه دارای دقت واقعی 100 میکرون در میز کار و 50 میکرون در ارتفاع باشد.

هر چند به لحاظ گام‌های استپر موتور، دقت دستگاه بسیار بالاتر از این ارقام است اما ذکر نمودن دقت استپر موتورها به عنوان دقت دستگاه یک اشتباه مرسوم است که توسط برخی از فروشندگان به کار می‌رود. دقت دستگاه در واقع به مجموعه سیستم حرکتی و الکترونیکی وابسته است که پرینترسه بعدی F302 یکی از بهترین‌ها در میان محصولات بازار است.

پرینتر سه بعدی F302

کالیبراسیون و اپراتوری آسان

میز کار آلومینیومی ضخیم مورد استفاده در این دستگاه همچنین نیاز به تکرار کالیبراسین را در پایین ترین سطح قرار داده است. شاسی و بدنه فلزی تقویت شده این دستگاه همچنین ارتعاش را به حداقل رسانده است.  به زبان ساده تر کاربر این چاپگر برای استفاده از آن با حداقل چالش ها مواجه بوده و با کمترین مهارت می تواند با کیفیت ترین قطعات را تولید نماید. چاپگر F302 همچنین با بهره گیری از سیستم دایرکت درایو، از تزریقی یکنواخت و با کنترل پذیری دقیق همراه می باشد.

بسیاری از چاپگرها پس از مدت زمان کوتاهی مستهلک شده و نیاز به کالیبراسیون مجدد مکانیکی پیدا می کنند که برای اپراتور دردسر ساز است. این چالش در چاپگر F302 اما به خوبی حل شده است. طراحی حرفه ای و مجموعه ویژگی‏ های مکانیکی F302 سبب حرکتی روان و با استهلاک پایین در محورها شده که نیاز به تنظیمات مکانیکی توسط کاربر را به حداقل رسانده است.

نمایشگر گرافیکی و رابط کاربری

چاپگر F302 به یک نمایشگر گرافیکی ۱۲۸*۶۴ مجهز است. این نمایشگر پارامترهای کنترلی را به شکلی واضح در اختیار اپراتور گذاشته و اپراتور می‌تواند از طریق آن پارامترهای مورد نیاز خود در منو را دستخوش تغییر نماید. نمایش پارامترها به شکل گرافیکی در صفحه نمایش این دستگاه حس خوبی را به کاربران آن می‌دهد. این نمایشگر همچنین دارای یک درگاه SD جهت ورود کارت حافظه می‌باشد تا کاربر بتواند امکان پرینت فایلهای مورد نیاز خود بدون اتصال به رایانه را فراهم آورد.

هر چند امکان ارتباط مستقیم با کامپیوتر نیز در چاپگر F302 وجود دارد اما وجود درگاه SD به جهت سهولت کاربری در چاپگرهای سه بعدی دارای مزیت مهمیست. چرا که در بسیاری از مواقع قطعی کابل اتصال به رایانه در چاپگرهای ساده‌تر سبب از دست رفتن مراحل ساخت و ایجاد مشکل در ساخت قطعات می‌شود.

توضیحات تکمیلی

تکنولوژی چاپ

FDM

ابعاد میز کار

30 * 30 cm

ارتفاع چاپ

38cm

حداکثر دقت چاپ در میز کار

50 میکرون

حداکثر دقت چاپ در ارتفاع

25 میکرون

حداکثر سرعت محورها

120 mm/s

سیستم حرکتی

چرخ و پروفیل دقیق (سیستم حرکتی بدون لقی و با دقت بالا)

نوع اکسترودر

دایرکت درایو (تزریق مستقیم با کاربری آسان و دقت تزریق بالا)

ماده مصرفی

…, ABS, Metal, Nylon, PCL, PETG, PLA, TPU, WOOD

حداکثر دمای نازل

270 درجه سانتی گراد

حداکثر دمای میز کار

110 درجه سانتی گراد

جنس میز کار

آلومینیوم ضخیم (3 میلیمتری)

نوع بدنه

فلزی با پوشش الکترواستاتیک

نوع شاسی

پروفیل آومینیومی 3*6 سانتی متری (مدل ضخیم)

جنس اتصالات مکانیکی

فلزی با پوشش الکترواستاتیک

رابط کاربری

نمایشگر گرافیکی 64*128

درگاه های ورودی

SD Card, کابل USB

نرم افزارهای واسط

Cura, Repetier, Simplify3d

گارانتی

12 ماه

خدمات پس از فروش

10 سال

لوازم جانبی

SD Card, چسب ماتیکی, کاتر کاردک, نازل 0.4 اضافه

سایر ویژگی ها

برای این محصول در صورت درخواست مشتری آموزش رایگان اپراتوری به شکل تئوری و عملی در شرکت سوبا انجام می شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرینترسه بعدی F302 سوبا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *