مهر و کاتر شیرینی قلب

۱۷,۰۰۰ تومان

ایجاد طرح زیبا بر روی شیرینی‌های خانگی و کارگاهی



4 عدد در انبار

توضیحات

مهر شیرینی

مهر شیرینی قطعه ایست شامل یک طرح برجسته که در طبخ شیرینی و برای ایجاد زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مهرهای شرینی در دوسته کاتر دار و بدون کاتر قابل دسته بندی هستند. نوع کاتردار عمدتا برای شیرینی های غیر کروی شکل مورد استفاده قرار می گیرد. از این مدل مهر می‌توانید برای شیرینی‌های خانگی استفاده کنید و طرح‌ و نقش‌های زیبایی در شیرینی‌های خود ایجاد کنید. مهرها معمولا برای شیرینی‌های برنجی، نخودی، فندوقی، کوکی، بیسکوییتی و حلوا مورد استفاده قرار میگیرند.

مهر و کاتر شیرینی قلب

مهر و کاتر شیرینی قلب دارای نقش ساده و دلنشینی می‌باشد. ابتدا با استفاده از کاتر، خمیر را برش دهید و سپس مهر قلب را بر روی خمیر فشار دهید تا نقش آن ایجاد شود. خطوط نازک و ظریف بر روی این مهر می‌تواند در ایجاد عمق بیشتر بر روی خمیر موثر باشد. از این رو پس از پخت، طرح همچنان بر روی مهر باقی می‌ماند.

جنس بهداشتی

مهر و کاتر شیرینی قلب از پلاستیک‌های  PLA بهداشتی تولید می‌شود. پلاستیک‌های PLA بر پایه گیاهی هستند و زیست‌سازگار محسوب می‌شوند. از این رو می‌توانید از این مهر با اطمینان استفاده کنید. ضمن آن  که PLA یک پلاستیک زیست تخریب‌پذیر است و آسیب کمتری برای محیط زیست به همراه دارد.

 

توضیحات تکمیلی

وزن 0,005 کیلوگرم
ابعاد 3,7 × 3,1 × 0,8 سانتیمتر
بیشترین قطر

42 میلیمتر (4.2 سانت)

ارتفاع

1 سانت

جنس

پلاستیک بهداشتی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مهر و کاتر شیرینی قلب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *