تخفیف!

پرینتر سه بعدی F102 سوبا

۲۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان مبلغ مالیات بر ارزش افزوده به این مبلغ اضافه می‌شود.

چاپگر حرفه‌ای مناسب قطعه سازی با کیفیت بالا در حداکثر ابعاد ساخت ۲۰×۲۰×۳۸ سانتی‌متر



1 عدد در انبار

توضیحات

قیمت پرینتر سه بعدی

پرینترهای سه بعدی تجهیزاتی هستند که در ساخت قطعات مورد استفاده قرار می‌گیرند. قیمت پرینتر سه بعدی یکی از مهمترین مولفه‌ها در خرید محسوب می‌شود. پرینتر سه بعدی F102 سوبا به عنوان یک محصول حرفه‌ای و با قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار داده شده است.

پرینتر سه بعدی FDM

چاپگرهای سه بعدی دستگاه‌هایی هستند که امکان ساخت قطعات بدون نیاز به قالب‌سازی را فراهم می‌آورند. چاپگرهای FDM اما به دلیل سهولت استفاده، مواد اولیه ارزان قیمت و همچنین کاربری آن‌ها در تولید قطعات مختلف تزئینی و صنعتی محبوبیت دوچندانی بین کاربران پرینترهای سه بعدی یافته‌اند.

این چاپگرها با دریافت یک فایل دیجیتالی می‌توانند ساخت قطعات را به طور اتوماتیک انجام دهند. بدین ترتیب پرینترهای سه بعدی ضمن داشتن صرفه اقتصادی قابل توجه در تولید قطعات کم تیراژ، صرفه زمانی قابل توجهی را نیز به همراه دارند.

مشاهده ویدئو کوتاه عملکرد محصول

پرینتر سه بعدی F102

پرینتر سه بعدی F102 به عنوان یک چاپگر FDM حرفه‌ای از سوی شرکت دانش‌بنیان سوبا عرضه شده و مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. این چاپگر با بهره‌مندی از سیستم حرکتی و کنترلی بسیار دقیق کاربران را غافلگیر می‌کند. کیفیت ساخت قطعات با پرینتر سه بعدی F102 به حدی بالاست که قطعات تولید شده با آن در بسیاری از موارد بدون نیاز به عملیات‌های پس از تولید (post processing) قابل استفاده‌اند و این در نوع خود کم نظیر است (دستگاه‌هایی با کیفیت مشابه عمدتا با چندین برابر قیمت در بازار عرضه می‌شوند)

این دستگاه با کاربری آسان، چابکی بالا و سایر ویژگی‌های برجسته در واحد مهندسی شرکت دانش بنیان سوبا تولید شده و با ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان قرار گرفته است‌.

استحکام بالا در بدنه

پرینتر سه بعدی F102 سوبا دارای شاسی مستحکم آلومینیومی و بدنه فلزی مستحکم است مه ارتعاش و لرزش در آن را به حداقل رسانده است. صفحهنگه دارنده میز کار این دستگاه یک صفحه فلزی مقاوم است که بر روی ۴ چرخ دقیق نصب شده و حرکتی روان و یکنواخت را بر روی پروفیل محور y انجام می‌دهد.

دقت در ساخت

طراحی مکانیکی و الکترونیکی دقیق پرینتر سه بعدی F102 سبب شده این چاپگر سه بعدی بتواند قطعات مختلف را با بالاترین دقت تولید کند. وجود چرخ و پروفیل مهندسی در سیستم حركتي به همراه درايورهاي مرغوب در سيستم الكترونيك سبب ارتقا دقت حركتي دستگاه در مقايسه با محصولات مشابه شده است. كاليبراسيون اين دستگاه در شركت دانش‌بنيان سوبا با دقت و حساسيت بالايي صورت مي‌پذیرد تا کیفیت بالایی را در چاپ برای مصرف کنندگان به همراه داشته باشد.

نمایشگر گرافیکی و رابط کاربری

نمایشگر گرافیکی پرینتر سه بعدی F102 به عنوان رابط کاربری این محصول امکان اعمال تنظیمات توسط کاربر را فراهم می‌آورد. کاربر این دستگاه می‌تواند پارامترهای مختلف چاپ سه بعدی را در نمایشگر این چاپگر مشاهده کند و نسبت به اعمال تغییرات در تنظیمات متناسب با چاپ قطعات مورد نظر خود اقدام نماید. همچنین این پرینتر سه بعدی امکان اتصال به رایانه دارد و می‌توانید در صورت علاقه، تنظیمات دلخواه خود را از طریق رایانه نیز اعمال کنید.

درگاه SD

فایل های مورد نظر خود را می‌توانید از درگاه SD قرار گرفته در مجاور نمایشگر پرینتر سه بعدی F102 اجرا کنید. در این صورت نیازی به اتصال به کامپیوتر ندارید و کاربری آسانی را تجربه خواهید نمود.

سیستم تزریق دایرکت درایو

سیستم تزریق پرینتر سه بعدی F102 دایرکت درایو است. این سیستم ماده را مستقیما و بی واسطه به نازل دستگاه هدایت می‌کند. این امر سبب بالا رفتن سرعت در چاپ سه بعدی، اپراتوری آسان‌تر و امکان پرینت سه بعدی طیف گسترده‌ای از مواد می‌شود.

سازگار با تمامی فیلامنت‌های تجاری

پرینتر سه بعدی F102 امکان گرم نمودن نازل تا دمای 260 درجه سانتیگراد را دارد و میز کار این دستگاه همچنین می‌تواند در گستره 90 تا 100 درجه سانتی‌گراد تنظیم شود. این امر به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید از طیف گسترده‌ای از مواد برای چاپ سه بعدی با این دستگاه استفاده کنید.

پشتیبانی، گارانتی و خدمات پس از فروش

چاپگر سه بعدی F102 در شرکت دانش‌بنیان سوبا و به صورت بومی طراحی و تولید شده است. تولید این محصول در رده کیفی صادراتی تجربه یک کار حرفه‌ای را برای خریداران به همراه می‌آورد. 1 سال گارانتی، 10 سال خدمات پس از فروش و آموزش رایگان از جمله دیگر مزایای رقابتی این محصول نسبت به محصولات خارجی مشابه است.

توضیحات تکمیلی

تکنولوژی چاپ

FDM

ابعاد میز کار

20*20 cm

ارتفاع چاپ

40 cm

حداکثر دقت چاپ در میز کار

50 میکرون

حداکثر دقت چاپ در ارتفاع

25 میکرون

حداکثر سرعت محورها

120 mm/s

سیستم حرکتی

چرخ و پروفیل دقیق (سیستم حرکتی بدون لقی و با دقت بالا)

نوع اکسترودر

دایرکت درایو (تزریق مستقیم با کاربری آسان و دقت تزریق بالا)

ماده مصرفی

…, ABS, Metal, Nylon, PCL, PETG, PLA, TPU, WOOD

حداکثر دمای نازل

270 درجه سانتی گراد

حداکثر دمای میز کار

100 درجه سانتی گراد

جنس میز کار

پیسیبی 1.5 میلیمتری با کیفیت

نوع بدنه

فلزی با پوشش الکترواستاتیک

نوع شاسی

پروفیل آومینیومی 3*6 سانتی متری (مدل ضخیم)

جنس اتصالات مکانیکی

فلزی با پوشش الکترواستاتیک

رابط کاربری

نمایشگر گرافیکی 64*128

درگاه های ورودی

SD Card, کابل USB

نرم افزارهای واسط

Cura, Repetier, Simplify3d

گارانتی

12 ماه

خدمات پس از فروش

10 سال

لوازم جانبی

SD Card, چسب ماتیکی, کاتر کاردک, نازل 0.4 اضافه

سایر ویژگی ها

برای این محصول در صورت درخواست مشتری آموزش رایگان اپراتوری به شکل تئوری و عملی در شرکت سوبا انجام می شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرینتر سه بعدی F102 سوبا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • پرینتر سه بعدی F101
  • پرینتر سه بعدی F301
  • پرینتر سه بعدی F101 plus