پرینت سه بعدی و پزشکی

پرینت سه بعدی و پزشکی

پرینت سه بعدی و پزشکی از دیگر موضوعات مورد بحث در صنعت پرینت سه بعدی است. چاپگرهای سه بعدی می توانند در ضایعه های نقص عضو صورت کمک کننده باشند مثل شکاف کام، کوچکی فک، فرورفتگی بینی، مشکلات چشمی، فرورفتگی لثه است.
یکی دیگر از کاربردهای این حوزه، استفاده در حوزه زیبایی است، به این صورت که قبل از جراحی عضویی که قرار است تغییر کند پرینت می شود و به بیمار ارائه می شود که بتواند نظرات خود را به جراح ارجاع دهد. این امر به سهولت عمل زیبایی کمک کند.

کاربرد پرینت سه بعدی مهندسی پزشکی 
یکی از کاربردهای این صنعت در مهندسی پزشکی می توان به آتل های پرینتی اشاره نمود. آتل های گچی معایبی دارند که می توان با آتل های پرینتی این معایب را حذف کرد از جمله سنگین و خارش آور هستند، باعث جوش زدن می شوند، برای دوش گرفتن معمولا سخت است.

استفاده از این آتل های گچی. تکنولوژی پرینت سه بعدی به شما کمک می کند تا آتلی داشته باشید که دارای تهویه مناسب، ضدآب، پوست زیر تنفس می کند، قابل شست و شو و به لحاظ زیبایی رضایت بیشتری دارد. نمونه های آتل که با پرینت سه بعدی تولید شده است را در عکس های زیر می توانید ببینید. امروزه تکنولوژی پرینت سه بعدی به جایی رسیده است که دیگر هرچیزی را که بخواهید راحت بسازید.

اگر علاقه به کسب اطلاعات بیشتر در مورد پرینت سه بعدی هستید به مقاله پرینت سه بعدی در سایت سوبا سر بزنید.

آخرین اخبار

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.