تخفیف!

پمپ سرنگی SSP101

۹,۶۰۰,۰۰۰ تومان مبلغ مالیات بر ارزش افزوده به این مبلغ اضافه می‌شود.

پمپ سرنگی SSP101 می تواند با سرنگ های مختلف تجاری مورد استفاده قرار گیرد. دراین محصول امکان استفاده از سرنگ های 2 تا 50 میلی لیتر وجود دارد.  در منو نمایشگر این دستگاه میتوانید دبی تزریق را تغییر دهید و برای تغییر دبی و سرعت تزریق نیازی به تعویض سرنگ نیست. مشابه تمامی پمپ های سرنگی با کیفیت خارجی، چنانچه دبی تزریق مورد نیاز شما کمتر از پایین ترین دبی قابل تنظیم بر روی دستگاه باشد، می توانید از سرنگ های کوچکتر استفاده کنید (و بلعکس). البته توجه داشته باشید استفاده از سرنگ کوچکتر، دقت بالاتری را برای شما به همراه خواهد داشت. 



اکنون موجود نیست؛ اما می‌توانید این محصول را پیش‌خرید کنید

توضیحات

پمپ سرنگی چیست؟

پمپ سرنگی دستگاهیست که با فشردن یا کشیدن یک سرنگ می تواند تزریق یا مکش سیال را به شکل کنترل شده و دقیقی انجام دهد. این دستگاه ها عمدتا در کاربردهای آزمایشگاهی و پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند.

پمپ های سرنگی چه کاربردی دارند؟

کاربرد در موضوعات پزشکی

همانطور که ذکر شد پمپ های سرنگی در کاربردهای مختلف آزمایشگاهی و پزشکی مورد استفاده قرار می‏گیرند. در کاربردهای پزشکی می توان به انتقال مایعات پزشکی با دوز کنترل شده به بیماران اشاره نمود. می توانید این سیستم را با یک سرم مقایسه کنید. سرم مایعات را در اثر اختلاف فشار ناشی از ارتفاع به عروق بیمار منتقل می کند. در واقع ظرف سرم همواره باید بالاتر از بدن بیمار قرار داشته باشد تا جریان از سرم به سمت خون برقرار باشد. در غیر این صورت جریان معکوس شده و ممکن است خون از رگ وارد سرم شود. ضمن آنکه سرم کنترل دقیق و حساب شده ای در انتقال دارو و مواد مغذی به بیمار نداشته و در داروهای حساس قابل اعتماد نیست.

پمپ سرنگی اما یک تزریق کنترل شده و دقیق به بیمار را فراهم می آورد. در این سیستم در خصوص شکل گیری جریان معکوس از عروق بیمار به سرنگ و ورود خون به سرنگ هیچ نگرانی ای وجود ندارد. چرا که این سیستم سرنگ را به شکل اجباری تحت تزریق قرار می دهد. از طرفی اپراتور پمپ سرنگی می تواند مقدار دوز مشخصی را در مدت زمان مشخصی به بیمار تزریق کند. بنابراین این سیستم در تزریق دوز دقیق دارو به بیماران دارای کاربرد قابل توجهیست.

کاربرد در موضوعات آزمایشگاهی

از دیگر کاربردهای پمپ های سرنگی می توان به کاربرد آنها در موضوعات آزمایشگاهی اشاره نمود. این پمپ ها می توانند به انتقال سیال به سیستم های میکروفلویدیک و ادوات آزمایشگاهی، یک انتقال دقیق و حساب شده را صورت دهند. از طرفی مکش سیال با دبی مشخص نیز می تواند صورت پذیرفته و بنابراین استفاده از پمپ های سرنگی در موضوعات مختلف آزمایشگاهی و ستاپ های مختلف رایج است.

پمپ سرنگی SPS101

این پمپ یک محصول با کیفیت از شرکت سوباست. کاربر این محصول می تواند از طریق نمایشگر موجود بر روی  دستگاه، نسبت به تنظیم پارامترهای مختلف تزریق اقدام نماید.

این دستگاه می تواند با سرنگ های مختلف تجاری مورد استفاده قرار گیرد و در استفاده از آن لازم نیست نگران تهیه سرنگ هایی با مشخصات خاص باشید. برای استفاده از این دستگاه می توانید از سرنگ های 2 تا 50 میلی لیتر استفاده کنید. توجه کنید که در منو دستگاه میتوانید دبی تزریق را تغییر دهید و برای تغییر دبی و سرعت تزریق نیاز به تعویض سرنگ نیست. مشابه تمامی پمپ های سرنگی با کیفیت خارجی، چنانچه دبی تزریق مورد نیاز شما کمتر از پایین ترین دبی قابل تنظیم بر روی دستگاه باشد، میتوانید از سرنگ های کوچکتر استفاده کنید و بلعکس. البته توجه داشته باشید استفاده از سرنگ کوچکتر، دقت بالاتری را برای شما به همراه خواهد داشت. برای مشاهده اطلاعات دقیق تر دستگاه پمپ سرنگی SPS101 می توانید بخش مشخصات محصول را در همین صفحه بخوانید.

 

توضیحات تکمیلی

حداقل دبی

10 میلی لیتر در ساعت معادل 160 میکرولیتر در دقیقه (مینیمم ترین حالت ممکن)

حداکثر دبی

500 میلی لیتر در ساعت معادل 8.3 میلی لیتر در دقیقه معادل 8300 میکرولیتر در دقیقه (ماکزیمم ترین حالت ممکن)

سرنگ های قابل استفاده

2 تا 50 میلی لیتر

نمایشگر

دارد

امکان تغییر دبی در زمان تزریق

دارد

امکان انتخاب قطر سرنگ

این امکان در منو دستگاه وجود دارد. در است فاده از این محصول نیاز به محاسبات ذهنی ندارید. با انتخاب سرنگ مورد استفاده از منوی دستگاه و انتخاب دبی مورد نظر، دستگاه به طور اتوماتیک سرعت خود را تنظیم می کند.

نمایش حجم کل تزریق بر روی نمایشگر

دارد. حجم تزریق شده و حجم باقی مانده تا پایان تزریق در نمایشگر نمایش داده می شود.

هشدار انسداد مجرای تزریق

دارد. در صورت انسداد مسیر، دستگاه بوق آلارم میدهد.

امکان تنظیم حجم تزریق

کاربر می تواند حجم تزریق مورد نظر خود را تنظیم کند. پس از تزریق تا حجم تنظیم شده، دستگاه به طور اتوماتیک متوقف می شود.

هشدار اتمام تزریق

دارد. دستگاه بوق آلارم می دهد.

دقت

+- 1 %

گارانتی

12 ماه

خدمات پس از فروش

10 سال

5 دیدگاه برای پمپ سرنگی SSP101

  1. اسماعیل نژاد

    سپاسگزارم از شرکت سوبا بابت این محصول بی نقص، در سری بعدی لطفا از صفحه نمایش های لمسی استفاده کنید

    • Sooba3d

      سلام. عموم سفارش دهندگان این محصول به دنبال دقت و قیمت مناسب هستن. اما حتما نظر سازنده شما رو در محصولات آینده مد نظر قرار میدیم.

  2. عامریان

    لطفا قابلیت برنامه ریزی از طریق لپ تاب رو هم اضافه کنید

  3. محمد

    در قبال قیمت پایینش کیفیت مثال زدنی داره، ممنون از شرکت سوبا

  4. پرتوی

    سلام، چند روز بعد از سفارش ارسال میشه؟

    • Sooba3d

      سلام
      در حال حاضر بعد از 20 روز کاری ارسال انجام میشه

  5. امیرعلی

    سلام، علت ارزون تر بودن پمپ سرنگی شما به نسبت دیگر پمپ های موجود در بازار چی هست؟

    • Sooba3d

      سلام
      خرید مستقیم از تولید کننده و رقابت شرکت با محصولات وارداتی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *