حضور سوبا در بیست و سومین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار

حضور سوبا در بیست و سومین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار

نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار

نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار هر سال در هفته پژوهش و با هدف به نمایش درآمدن دستاوردهای مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی، پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برگزار می‌شود. بیست و سومین دوره این نمایشگاه در تاریخ ۱۹ الی ۲۲ آذر ماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

 بیست و سومین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار

حضور سوبا در نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار

شرکت دانش بنیان سوبا، در بیست و سومین دوره نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار حضور خواهد داشت. حضور این شرکت در پاویون پارک علم و فناوری استان سمنان به منظور ارائه دستاوردهای پژوهشی و فناوری خود در یک سال گذشته خواهد بود. پیش از این سوبا در بیست و دومین دوره این نمایشگاه حضور داشته است.

شرکت دانش بنیان سوبا

همکاری پژوهشی با سوبا

شرکت دانش بنیان سوبا به عنوان شرکتی پیشرو در حوزه ساخت افزایشی و ماشین‌آلات هوشمند با مراکز مختلف پژوهشی، اعضای هیات علمی دانشگاه‌های مختلف و دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی همکاری دارد. از این رو در راستای امور تحقیق و توسعه ( R&D )، تعریف پایان نامه‌ها و رساله‌های تقاضا محور و همچنین امور پژوهشی مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی، امکان همکاری با شرکت دانش بنیان سوبا وجود دارد. موضوعات ذیل به عنوان موضوعات قابل تعریف در قالب همکاری پژوهشی به عنوان موضوعات اولویت‌دار شرکت مطرح می‌باشد:

  • چاپ زیستی (سلولی، کامپوزیتی) (Bioprinting)
  • پرینت پذیری پلیمرهای زیستی
  • پلیمرهای هوشمند
  • میکروفلویدیک، MEMS، Labs on a chip

علاقه‌مندان به همکاری پژوهشی می‌توانند با مراجعه به غرفه شرکت دانش بنیان سوبا در هر یک از نمایشگاه‌های پژوهش یا ایران ساخت، در خصوص شرایط و شیوه‌های همکاری تبادل نظر نمایند. شرکت سوبا توانایی ارائه خدمات پرینت سه بعدی و تولید پرینترهای سه بعدی با کیفیت را دارا می‌باشد.

آخرین اخبار

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.