حضور سوبا در نمایشگاه ایران ساخت

حضور سوبا در نمایشگاه ایران ساخت

حضور سوبا در نمایشگاه ایران ساخت

شرکت دانش‌بنیان سوبا در آذر ماه ۱۴۰۲ در نمایشگاه ایران ساخت حضور خواهد داشت. نمایشگاه ایران ساخت یک نمایشگاه بزرگ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران (خیابان سئول) است که دهمین دوره آن در روزهای ۱۹ تا ۲۱ آذر برگزار خواهد شد. هدف از این نمایشگاه معرفی محصولات تولید شده در شرکت‌های ایرانی می‌باشد.

نمایشگاه ایران ساخت
حضور سوبا در نمایشگاه ایران ساخت

متقاضی محصولات ارائه شده در نمایشگاه ایران ساخت عمدتا دانشگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی هستند. اما بسیاری از محصولات ارائه شده در این نمایشگاه دارای کاربردهای صنعتی نیز می‌باشند.

سوبا در نمایشگاه ایران ساخت چه محصولاتی را عرضه می‌کند؟

شرکت دانش‌بنیان سوبا در دهمین دوره نمایشگاه ایران ساخت به ارائه، معرفی و فروش محصولات خود در حوزه‌های مختلف می‌پردازد. پرینتر سه بعدی F102 ، پرینتر سه بعدی F302 ، پرزینتر سه بعدی زیستی B102 ، پمپ سرنگی SSP101 و نمونه‌هایی از خدمات پرینت سه بعدی در غرفه سوبا ارائه خواهند شد.

حضور سوبا در نمایشگاه ایران ساخت
حضور سوبا در نمایشگاه ایران ساخت

کسب مشاوره از سوبا در نمایشگاه ایران ساخت

سوبا در راستای ترویج فناوری‌های بومی در حوزه ماشین‌آلات هوشمند، به بازدید کنندگان مشاوره می‌دهد. بازدید کنندگان محترم از غرفه شرکت دانش‌بنیان سوبا می‌توانند با مراجعه به غرفه این شرکت، از مشاوره رایگان در حوزه‌های ماشین‌آلات، کسب و کار و فناوری‌های زیستی استفاده کنند.

همکاری با سوبا در موضوعات پژوهشی، تولیدی و فروش

شرکت دانش‌بنیان سوبا به عنوان یک شرکت با سابقه در حوزه تولید ماشین‌آلات هوشمند و فعال در حوزه فناوری‌های زیستی و فناوری‌های نوین، هر ساله از همکاری‌های پیشنهادی سایر افراد و شرکت‌ها در حوزه‌های پژوهشی، تولید و فروش استقبال می‌کند. نمایشگاه ایران ساخت با توجه به موضوعیت آن و تخصص افراد شرکت کننده، از جمله نمایشگاه‌هاییست که سوبا برای توسعه همکاری‌ها مدنظر دارد.

همکاری در موضوعات پژوهشی

موضوعات پژوهشی از مهمترین موضوعاتی هستند که در نمایشگاه ایران ساخت قابل مذاکره و تفاهم می‌باشند. شرکت دانش‌بنیان سوبا از همکاری‌های پیشنهادی در حوزه‌های پژوهشی ذیل استقبال می‌کند:

  • موضوعات حوزه مهندسی بافت
  • موضوعات حوزه فنی و مهندسی
  • پلیمرهای هوشمند، پلیمرهای زیستی، پلیمرهای کامپوزیتی
  • فناوری‌های جدید ساخت افزایشی
  • اسلایسرهای پرینت سه بعدی و توسعه نرم‌افزاری
  • توسعه ماژول‌های پرینترهای سه بعدی
  • خدمات پرینت سه بعدی زیستی (از اولویت های سوبا در موضوعات پژوهشی)
  • و…

در صورت علاقه به همکاری با سوبا در هر یک از موضوعات فوق، در قالب پایان‌نامه‌های دانشگاهی، پژوهش‌های کاربردی در سطح اعضای هیات علمی و مطالعات آزمایشگاهی، حتما با غرفه سوبا در نمایشگاه ایران ساخت مراجعه نمایید.

همکاری در موضوعات تولیدی و فروش

شرکت دانش‌بنیان سوبا از پیشنهادات مراجعین در حوزه همکاری‌های تولیدی و اعطای نمایندگی فروش در شهرها و استان‌های مختلف استقبال می‌کند. همکاری در این موضوعات می‌تواند در سطوح مختلف (از سطح ویزیتوری تا فروش به صورت پورسانت) اجرایی شود.

البته اگر قصد تهیه پرینترهای سه بعدی و ارائه خدمات در این حوزه را دارید، اما تخصص یا زمان کافی برای آموزش دیدن کار با این محصولات را ندارید نیز می‌توانید از پیشنهادات ویژه شرکت سوبا در این نمایشگاه بهره‌مند شوید. سوبا با توجه به حرفه و سطح فعالیت شما پیشنهادات همکاری ویژه‌ای را ارائه خواهد نمود.

آخرین اخبار

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.