مهر و کاتر پاپیون

۱۹,۰۰۰ تومان



توضیحات

مهر و کاتر شیرینی

مهر شیرینی قطعه ایست که برای ایجاد طرح بر روی خمیر شیرینی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مهرهای شیرینی عمدتا دارای طرح‌ها و نقش‌های جذابی هستند و بسته به سلیقه افراد مورد استفاده قرار می‌گیرند. کاتر شیرینی اما برای برش خمیر مورد استفاده قرار می‌گیرد. ابتدا برش خمیر مسطح با استفاده از کاتر انجام شده و سپس با فشردن آرام مهر بر روی خمیر، نقش مربوطه نیز ایجاد می‌گردد.

مهر و کاتر پاپیون

مهر و کاتر پاپیون یک طرح دوست داشتنی برای مناسبت‌های شادی مانند تولد و جشن است. از این طرح می‌توانید در شیرینی‌های بیسکوییتی و کوکی استفاده کنید و طعم خوشمزه شیرینی خود را با طرح زیبا به رخ بکشید. خطوط نازک به کار رفته در مهر و کاتر پاپیون در ایجاد طرح‌های عمیق به شما کمک می‌کند. ایجاد طرح عمیق بر روی شیرینی باعث می‌شود طرح پس از پخت از روی شیرینی محو نشود.

جنس مهر و کاتر پاپیون

مهر و کاتر پاپیون از پلاستیک‌های PLA که دارای پایه گیاهی و بهداشتی هستند تولید شده است. این پلاستیک‌ها با زیست سازگاری بالا و فاقد سمیت هستند.

مهر و کاتر پاپیون

سفارش انبوه

در صورت نیاز به تعداد بالا از طرح‌های مهر شیرینی، با کارشناسان ما تماس بگیرید. سوبا در تولیدات با تیراژهای پایین و بالا در سریعترین زمان ممکن سفارشات شما را آماده و ارسال می‌کند.

توضیحات تکمیلی

طول

48 میلیمتر

عرض

43 میلیمتر

ارتفاع

10 میلیمتر

جنس

پلاستیک PLA

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مهر و کاتر پاپیون”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *