طرح سه بعدی مهر شیرینی یزدی

۲۳,۰۰۰ تومان

توجه: در این صفحه شما فایل سه بعدی محصول را خریداری می‌کنید.

پس از انجام خرید، فایل سه بعدی برای شما قابل دانلود خواهد بود.

اگر قصد خرید محصول فیزیکی را دارید از منو فروشگاه اقدام کنید.



توضیحات

مُهر شیرینی

مهر شیرینی قطعه ایست که می توانید از آن برای ایجاد طرح بر روی شیرینی‌های خود استفاده کنید. مهرهای شیرینی در طرح‌های مختلفی عرضه می‌شوند. بعضی مدل‌ها بر مبنای خمیر گرد (کروی) عمل می‌کنند و لذا نیازی به کاتر ندارند. کافیست یک خمیر را با دستان خود به شکل کروی دراورید و آن را در یک سینی قرار دهید. سپس مهر را بر روی آن مقداری فشار دهید تا طرح آن بر روی خمیر ایجاد شود.

طرح سه بعدی

طرح یا فایل سه بعدی فایلیست دیجیتال که الگوی سه بعدی را به شما نشان می دهد. با داشتن این طرح می‌توانید تمام جزئیات قطعه را از نماهای مختلف در کامپیوتر یا تلفن همراه خود مشاهده کنید. همچنین اگر طرح سه بعدی با پسوندهای مناسب را در اختیار داشته باشید، می‌توانید آن طرح را با پرینتر سه بعدی بسازید. ما در این بخش طرح سه بعدی مهر شیرینی یزدی با پسوند stl را در اختیار شما قرار داده‌ایم تا بتوانید آن را با چاپگر سه بعدی خود و به هر تعداد مورد نظر خود تولید کنید.

مهر شیرینی یزدی

مهر شیرینی یزدی الگویی ساده و زیبا برای یک شیرینی کروی شکل است. این مُهر نیازی به کاتر ندارد و می‌توانید در شیرینی‌های گرد و دایره‌ای از آن استفاده کنید. گودی موجود در وسط طرح، امکان نقش بستن مهر در سطح کروی شکل شیرینی را به شما می‌دهد. این یک مزیت برای شما ایجاد می‌کند و زیبایی بیشتری به شیرینی‌های شما می‌دهد.

ساخت مهر شیرینی یزدی با پرینتر سه بعدی

اگر قصد ساخت این محصول با چاپگر سه بعدی را دارید می‌توانید از نازل 0.3 یا 0.4 میلیمتری استفاده کنید تا ظرافت طرح را به خوبی ایجاد کنید. مشخصات ابعادی این محصول را می‌توانید در تصاویر ببینید. 

پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه، این محصول برای شما قابل دانلود خواهد بود.

توضیحات تکمیلی

قطر

36mm

ارتفاع

15mm

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح سه بعدی مهر شیرینی یزدی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *