لگو پرینت سه بعدی اسباب بازی

لگو پرینت سه بعدی اسباب بازی

لگو پرینت سه بعدی اسباب بازی

یک خبر جذاب از پرینتر سه بعدی! تولید اسباب بازی به وسیله پرینترهای سه بعدی در شرکت لگو را در مقاله ” لگو پرینت سه بعدی اسباب بازی ” بخوانید.

لگو، یکی از معروف ترین و موفق ترین تولیدکنندگان اسباب بازی در جهان، درگیر فناوری پرینت سه بعدی است که می‌تواند گام بزرگی برای صنعت اسباب بازی به سمت این روش ساخت باشد. گروه LEGO اخیراً از اسباب‌بازی اردک پرینت سه بعدی خود به عنوان بخشی از یک پروژه آزمایشی، برای آزمایش جذابیت تولید ساخت افزایشی برای مشتریان خود پرده‌برداری کرده است. این اردک در ماه نوامبر سال جاری به مدت محدود در فروشگاه LEGO دانمارک به فروش می رسد. این اولین محصول مستقل چاپ سه بعدی است که توسط این شرکت به فروش می رسد. در سال 2019 آنها بخشی از یک ماشین طراحی را بفروش رساندند.

لگو پرینت سه بعدی اسباب بازی
لگو، پرینت سه بعدی، اسباب بازی

شرکت LEGO داده‌هایی را در مورد قابلیت استفاده و جذابیت اسباب‌بازی‌های ساخته شده با استفاده از پرینت سه بعدی جمع‌آوری خواهد کرد، زیرا امیدوارند از ساخت افزایشی در کارخانه‌های خود برای تولید حجم‌های کوچک‌تر از قطعات متنوع و پیچیده استفاده کنند. کسانی که اردک را خریداری می کنند باید یک نظرسنجی از کاربران را تکمیل کنند تا تجربه خود را با این محصول ارزیابی کنند که به تحقیقات LEGO کمک کنند. همانطور که Ronen Hadar، رئیس تیم طراحی و ساخت افزایشی گروه LEGO، گفت: “ما از احتمالات ساخت افزودنی هیجان زده هستیم و نمی توانیم منتظر شنیدن نظرات طرفداران خود باشیم. ما از بازخورد آنها برای کمک به شکل‌دهی نوآوری‌های آینده استفاده خواهیم کرد، زیرا همچنان به آزمایش محدودیت‌های فناوری پرینت سه بعدی ادامه می‌دهیم.

چاپ سه بعدی قبلاً برای بازار اسباب بازی استفاده شده است. به عنوان مثال، شرکت کانادایی Little You به کاربران این امکان را می دهد که بر اساس تعدادی مدل، فیگورهای خود را طراحی، سفارشی و چاپ کنند. به غیر از شرکت هایی که کل خدمات را ارائه می دهند، فایل های STL متعددی نیز به صورت آنلاین در دسترس هستند (به عنوان مثال، از Thingiverse و My Mini Factory، بانک مدل سوبا)، که کاربران می توانند اسباب بازی های خود را بر اساس طرح های داده شده چاپ کنند. این واقعیت که LEGO، یک تولیدکننده بزرگ اسباب‌بازی که به‌خاطر طراحی‌های سنتی چوبی و سپس پلاستیکی‌اش شناخته می‌شود، باید به پرینت سه‌بعدی بپردازد، می‌تواند نقطه عطف بزرگی برای این صنعت باشد و ممکن است سایر شرکت‌های هم اندازه را تشویق به انجام همین کار کند.

Ronen Hadar ادامه می دهد:  ما بسیار سخت کار کرده‌ایم تا مطمئن شویم که عناصر چاپ سه‌بعدی الزامات بسیار دقیق کیفیت، ایمنی و دوام ما را برآورده می‌کنند. و در مورد این اردک، برای اطمینان از باز و بسته شدن نرم منقارش، بررسی‌های کیفیت بیشتری را پشت سر گذاشته است!

برای جزئیات بیشتر در مورد این پروژه، به علاوه محتوای رسانه ای، می توانید به بیانیه مطبوعاتی LEGO در اینجا مراجعه کنید. اما می خواهیم بدانیم – نظر شما در مورد این پروژه LEGO چیست؟ آیا یک اردک پرینت سه بعدی می خرید؟ در یک نظر در زیر همین صفحه به ما اطلاع دهید.

لگو پرینت سه بعدی اسباب بازی
اردک در لگو با پرینت سه بعدی ساخته می شود.

لگو، پرینت سه بعدی، اسباب بازی / لگو پرینت سه بعدی اسباب بازی / لگو پرینت سه بعدی اسباب بازی / لگو، پرینت سه بعدی، اسباب بازی / لگو پرینت سه بعدی اسباب بازی / لگو پرینت سه بعدی اسباب بازی / لگو، پرینت سه بعدی، اسباب بازی لگو / پرینت سه بعدی، اسباب بازی / لگو پرینت سه بعدی اسباب بازی

آخرین اخبار

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.