مهر شیرینی برنجی ۸ پر

۲۰,۰۰۰ تومان

ایجاد طرح زیبا بر روی شیرینی‌های خانگی و کارگاهی



4 عدد در انبار

توضیحات

مهر شیرینی برنجی

مهر شیرینی برنجی قطعه ایست شامل یک طرح برجسته که در طبخ شیرینی و برای ایجاد زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مهرهای شرینی در دوسته کاتر دار و بدون کاتر قابل دسته بندی هستند. نوع کاتردار عمدتا برای شیرینی های غیر کروی شکل مورد استفاده قرار می گیرد. از این مدل مهر می‌توانید برای شیرینی‌های خانگی استفاده کنید و طرح‌ و نقش‌های زیبایی در شیرینی‌های خود ایجاد کنید. مهرها معمولا برای شیرینی‌های برنجی، نخودی، فندوقی، کوکی، بیسکوییتی و حلوا مورد استفاده قرار میگیرند.

مهر شیرینی ۸ پر

مهر شیرینی برنجی ۸ پر دارای نقش ساده و دلنشینی می‌باشد. سطح مقعر در مرکز این مهر اجازه ایجاد طرح بر روی خمیرهای کروی شکل را به شما می‌دهد. خطوط نازک و ظریف بر روی این مهر می‌تواند در ایجاد عمق بیشتر بر روی خمیر موثر باشد. از این رو پس از پخت، طرح همچنان بر روی مهر باقی می‌ماند.

مهرشیرینی 8 پر

جنس بهداشتی

مهر شیرینی ۸ پر از پلاستیک‌های  PLA بهداشتی تولید می‌شود. پلاستیک‌های PLA بر پایه گیاهی هستند و زیست‌سازگار محسوب می‌شوند. از این رو می‌توانید از این مهر با اطمینان استفاده کنید. ضمن آن  که PLA یک پلاستیک زیست تخریب‌پذیر است و آسیب کمتری برای محیط زیست به همراه دارد.

 

توضیحات تکمیلی

وزن 0,005 کیلوگرم
ابعاد 3,7 × 3,1 × 0,8 سانتیمتر
بیشترین قطر

36 میلیمتر (3 ونیم سانت)

ارتفاع

1.5 سانت

جنس

پلاستیک بهداشتی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مهر شیرینی برنجی ۸ پر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *