پرینت سه بعدی کوادکوپتر

پرینت سه بعدی کوادکوپتر

پرینت سه بعدی کوادکوپتر از دیگر مزیت‌های رقابتی فناوری پرینت سه بعدی میان فناوری‌های تولیدی است.همانطور که می‌دانید با گذشت زمان و کشف شدن امکانات خارق‌العاده دستگاه چاپگر سه بعدی کاربردها و مزیت‌های جذاب پرینت سه بعدی بطور روز افزون افزایش می‌یابد و در میان تولیدکنندگان انواع وسایل صنعتی و غیرصنعتی محبوبیت خوبی پیدا کرده‌است. شرکت سوبا در این مقاله قصد دارد شما همراهان همیشگی مجموعه سوبا را به معرفی کوادکوپتر و فرآیند پرینت سه بعدی کوادکوپتر آشنا دعوت کند پس با ما همراه باشید.

تعریف کوادکوپتر

بطور کلی کوادکوپتر از مرسوم‌ترین نوع بشقاب پرنده یا به اصطلاح Drone به حساب می‌آید که دارای 4 موتور و فناوری کنترل از راه دور هستند. یکی دیگر از دیگر معانی نزدیک به کوادکوپتر، پهپاد بوده که امروزه به یکی از ابزارهای تفریحی برای تفریح کردن تبدیل شده زیرا به آسانی با کمی تخیلی و خلاقیت می‌توان پهپاد کوچک و خانگی خودتان را بسازید و لذت ببرید.

معرفی انواع پرینت سه بعدی کوادکوپتر

در این قسمت قرار است با انواع پرینت سه بعدی کوادکوپتر آشنا شوید:

1- کوادکوپتر مینی 315 T4

از میان انواع کوادکوپتر، کوداکوپتر مدل مینی 315 از ساده‌ترین و محکم‌ترین نوع پهپاد است. این کوادکوپتر دارای 4 بازو با جنس فیبر کربن دارد و برای ایجاد نیروی رانشی جهت بلند شدن از روی زمین در طراحی و ساخت آن 3 باتری با ظرفیت 110 میلی آمپر استفاده می‌شود.

روش پرینت سه بعدی کوادکوپتر مینی 315

بطور کلی برای پرینت سه بعدی کوادکوپتر مدل مینی 315، باید 4 بازو، بخش بالا، بخش پایینی ، محفظه باتری و قسمت بدنه اصلی پرینت سه بعدی شوند. تمامی اجزای کوادکوپتر در PLA باید در حالت 35 تا40 درصد با لایه‌های 25 تا 27 میلی‌‌متری پرینت شوند. به عنوان مثال برای ساخت دو قسمت بالا و پایین کوادکوپتر نیاز است 8 بخش گوناگون با دقت و حساسیت بالا پرینت شوند.

2- پرینت سه بعدی کوادکوپتر Nano Long

دومین کوادکوپتر که قرار است معرفی کنیم، کوادکوپتر Nano Lang است که با با باتری لیتیوم یون بسیار کوچک کار می‌کند. از این کوادکوپتر که به مدت 7 الی 10 دقیقه در آسمان پرواز می‌کند در تفریحات خوانوادگی و دوستانه استفاده می‌شود.

بطور کلی برای پرینت

سه بعدی کوادکوپتر Nano Lang باید در مدت زمان 45 دقیقه و دمای فر 80 درجه، اجزای این کوادکوپتر که شامل کلید قطع باتری،پایه باتری، کنترل پرواز، موتورها، دوربین و لوازم جانبی هستند را به حساسیت بالا پرینت کنید.

3- پرینت سه بعدی کوادکوپتر ومپایر

از جذاب‌ترین مدل‌های کوادکوپتر که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده‌است کوادکوپتر مدل PL1Q است که به سادگی توسط چاپگرهای سه بعدی پرینت می‌شوند. برای پرینت سه بعدی کوادکوپتر ومپایر که باید بصورت قطعه قطعه صورت بگیرد تا دقت کار بالا رود لازم است برای هر بخش از حالت 100 infill درصد استفاده کنید.

4- کوادکوپتر مدل جیبی

از کوپکترین کوادکوپترهای موجود، کوادکوپتر مدل XL-RCM 10.0 PIXXY است که با بهترین شکل طراحی شده‌است.

سخن پایانی

با پیشرفت علم‌ در صنعت پرینت سه بعدی و کشف شدن امکانات جدید دستگاه‌های چاپگر سه بعدی نقش پر رنگ این فناوری میان اغلب صنایع به خوبی پدیدار می‌‌شود. همانطور که در این مقاله خواندید پرینت سه بعدی کوادکوپتر یکی از این کاربردهای شگفت‌انگیز پرینت سه بعدی است. جهت آشنایی بیشتر با فناوری پرینت سه بعدی، ارائه خدمات سوبا و قیمت دستگاه‌ها از سایت سوبا دیدن کنید و از مشاوران و متخصصان ما راهنمایی های لازم را کسب نمایید.

آخرین اخبار

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.