5 روش کسب و کار با پرینتر سه بعدی

5 روش کسب و کار با پرینتر سه بعدی

کسب و کار با پرینتر سه بعدی یکی از نوین‌ترین مشاغل در دنیای امروزی به حساب می‌آید. پرینتر سه بعدی فناوری بدون حد و مرز است که علاقه‌مندان و طراحان در هر حوزه را با امکاناتی که دارد به وجد آورده‌است همچنین این امکانات روز به روز در حال افزایش است و جامعه بیشتری از افراد می‌توانند کسب و کار با پرینتر سه بعدی را آغاز کنند و به درآمدزایی برسند. پرینتر سه بعدی ماشینی‌است که می‌تواند ساخت قطعات و محصولات را توسط فلامینت‌ها انجام دهد.

روش دستیابی به کسب و کار با پرینتر سه بعدی

روش پرینت سه بعدی یکی از روش‌های ساخت افزایشی است که به علت بکارگیری زیاد خلاقیت در این فرآیند، کسب و کار با پرینتر سه بعدی رواج زیادی پیداکرده‌است. اگر علاقه‌مند به کسب و کار با پرینتر سه بعدی هستید و اطلاعت زیادی از روش دستیابی به آن ندارید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

1- با خلاقیت طرح بزنید و آن‌ها را بفروشید

اغلب پرینترهای سه بعدی نیاز دارند طراحی دقیقی از محصولات تولیدی‌شان را بصورت فایل برایشان ارسال شوند، بنابراین از آسان‌ترین و جذاب‌ترین روش دستیابی به کسب و کار با پرینتر سه بعدی این است که یک طراح ماهر شوید و با خلاقیت بالا و رعایت کردن استاندارهای موردنیاز برای تولید با پرینت سه بعدی طراحی کنید و طرح های خود را با قیمت بالا بفروش برسانید.

در یک فروشگاه اینترنتی همانند Shapeways می‌توانید فروشگاه پرینتر سه بعدی خود را باز و فعال کنید در فروشگاه خود طرح‌ها و مدل‌های آماده‌تان را به نمایش بگذارید و امکان خرید برای مشتریان را فعال کنید. برای قابل سفارشی سازی کردن طرح‌های خود از سایت CustomMaker کمک بگیرید.

2- چاپ های سه بعدی خود را بفروشید

دومین روش دستیابی به کسب و کار با پرینتر سه بعدی این است که از اشیا و قطعاتی که به روش پرینت سه بعدی ساخته اید را در فروشگاه های انلاین مثل وب سایت فیس بوک و … در معرض فروش بگذارید تا بازدیدکنندگان آن هارا در صورت لزوم خریداری کنند و از این طریق سفارش در حجم انبوه بگیرید.

3- نمونه‌های اولیه را آماده کنید

اگر قصد دارید از پرینتر سه بعدی درآمدزایی کنید یکی از شدنی‌ترین روش‌ها این است که مکانی را برای خود در نظر بگیرید تا مشتریان در آن حضور پیدا کنند و از بین قطعات تولید شده شما، طرح دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنند.

4- چاپ سه بعدی را به افراد علاقه مند آموزش دهید

آموزش چاپ سه بعدی به افراد علاقه‌مند

چهارمین روش دستیابی به کسب و کار با پرینتر سه بعدی این است که کلاس‌های آموزشی تشکیل دهید و در آن به علاقه‌مندان و طراحان، نحوه چاپ سه بعدی را آموزش دهید و درآمدزایی کنید. می‌توانید با گذاشتن تبلیغ در انواع وب سایت‌ها و پلتفرم‌ها جذب هنرجو کنید. شرکت sooba3d به عنوان یک مجموعه متخصص در حوزه پرینتر سه بعدی دارای آموزش هایی جذاب است که می توانید در صورت علاقه و لزوم به قسمت آموزش در قسمت سوبا مگ سر بزنید.

5- برای افراد دیگر چاپ انجام دهید.

آخرین روش دستیابی به کسب و کار با پرینتر سه بعدی این است که با تبلیغ‌های گسترده در تمامی پلتفرم‌ها و حتی بصورت حضوری، مشتریانی برای خود پیدا کنید تا برای آن‌ها طرح بزنید و یا سفارش گیری کنید.

3 ایده ناب برای در آمدزایی با پرینت سه بعدی

با پیشرفت علم در صنعت پرینت و پرینتر سه بعدی همه روزه دریچه‌ای روشن‌تر به سوی علاقه‌مندان و طراحان در این حوزه باز می‌شود و به امکانات پرینترهای سه بعدی افزوده می‌شود. بنابراین با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا از این ایده‌های جذاب نهایت استفاده را کنید.

1- ساخت استاپ موشن

افراد علاقه‌مند به حوزه فیلم و سینما می‌توانند استاپ‌موشن‌هایی با شخصیت‌های محبوب‌شان با پرینتر سه بعدی بسازنند و لذت ببرند. جهت کسب اطلاعات بیشتر از روند تولید استاپ موشن با پرینتر سه بعدی به مقاله، جایگاه پرینت سه بعدی در استاپ موشن در سایت سوبا سر بزنید

2- طراحی لباس با پرینت سه بعدی

در صنعت مد و فشن افرادی هستند که می‌خواهند آزادانه طرح بزنند و با استفاده از خلاقیت‌های زیاد لباس‌هایی را ابداع کنند که تابه‌حال شبیه آن وجود نداشته‌است بنابراین از امکان پرینتر سه بعدی که طرح‌های پیچیده را به مرحله تولید می‌رسانند استفاده می‌کنند و لباس هایی را با طرح‌های جذاب تولید می‌کنند.

3- پرینت سه بعدی مهر و کاترهای شیرینی

یکی از برترین امکانات پرینتر سه بعدی که می‌توانید با آن قطعات كوچك را به سرعت و با كمترين هزينه توليد كنيد. از اين رو مهر و قالب‌هاي شيريني يكي از درامدزاترين فعاليتها در صنعت پرينت سه بعدي محسوب می‌شود. این فعالیت به خصوص در ایران می‌تواند درامد قابل توجهی برای شما به همراه داشته باشد.

آخرین اخبار

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.