فرصت های شغلی پرینت سه بعدی

فرصت های شغلی پرینت سه بعدی

فرصت های شغلی پرینت سه بعدی

نگاهی به فرصت های شغلی پرینت سه بعدی در ماه اکتبر 2022 در دنیا

با گسترش و پیشرفت پرینت سه بعدی هر روز، مشاغل جدیدی در حال ظهور هستند که بسیاری از شرکت ها و موسسات به دنبال متخصصان آن هستند. آیا تا به حال به کار در حوزه پرینت سه بعدی فکر کرده اید؟ یا شاید شما در حال حاضر یک متخصص هستید و به دنبال یک چالش جدید هستید؟

در هر صورت، ما پنج مورد از امیدوارکننده‌ترین فرصت‌های شغلی ماه اکتبر را جمع‌آوری کرده‌ایم که ممکن است به شما امکان دهد در شغل رویاهایتان کار کنید. در زیر، انواع مشاغل جالب را پیدا خواهید کرد، از پشتیبانی فنی گرفته تا مدیریت! امیدواریم روزی در ایران هم این صنعت به قدری پیشرفت کند که در همه حوزه ها جایگاه شغلی مجزا داشته باشد. در مقاله فرصت های شغلی پرینت سه بعدی همراه ما باشید.

فرصت های شغلی پرینت سه بعدی

مدیر بازاریابی در شرکت Stratasys

البته Stratasys یکی از شناخته شده ترین شرکت هایی است که در زمینه پرینت سه بعدی فعالیت دارد. آنها یک بازیگر جهانی هستند که توسط مخترع FDM تأسیس شده و به دلیل تمرکز پلیمری خود شناخته شده اند. راه حل های آنها توسط بیش از 20000 شرکت در سراسر جهان استفاده می شود! اکنون، می توانید این فرصت را داشته باشید که به عنوان یک مدیر بازاریابی در بریتانیا برای آنها کار کنید.

شما مسئول برنامه ریزی رویدادها، نظارت بر کمپین ها و تنظیم و دستیابی به اهداف فروش در شرکت خواهید بود. آنها به دنبال شخصی با بیش از 5 سال تجربه بازاریابی، با تجربه در یک شرکت بزرگ B2B، و متناسب با مشخصات کارآفرینی، خلاقیت و متریک بودن هستند. اگر فکر می‌کنید این شبیه شماست، در درخواست خود دریغ نکنید!
شما می توانید ماموریت کامل این موقعیت شغلی را در اینجا بیابید.
موقعیت مکانی:Remote, United Kingdom 

هماهنگ کننده نمونه سازی سریع در شرکت Tiffany & Co

برند معروف جواهرات Tiffany & Co که در نمایشگاه نمادین Breakfast at Tiffanys محبوب شده است، در شهر نیویورک استخدام می کند! این برند به دنبال شخصی برای کار به عنوان هماهنگ کننده بخش نمونه سازی سریع خود است. این نقش شامل جمع آوری فایل های CAD، تبدیل آنها به 3DM و از آن به STL، سپس پردازش و پس پردازش مدل های پرینت شده سه بعدی است.

Tiffany & Co به دنبال شخصی با بیش از 1 سال تجربه در طراحی برای ساخت برای صنعت جواهرات است. از نظر شخصیتی، آنها کاندیدایی می خواهند که یک بازیکن تیم سازمان یافته باشد.
شما می توانید ماموریت کامل این موقعیت شغلی را در اینجا بیابید.
  موقعیت مکانی: NYC, New York, US

فرصت های شغلی پرینت سه بعدی

مدیر پلتفرم مواد ساخت افزایشی در شرکت Lego

لگو بزرگترین تولید کننده اسباب بازی های کودکان در جهان است. این شرکت که در سال 1932 در دانمارک تأسیس شد، ساخت اسباب بازی های چوبی را آغاز کرد و اکنون آجرهای پلاستیکی را می سازد که در سراسر جهان محبوب هستند. آنها برای یک مدیر پلتفرم مواد تولیدی AM استخدام می کنند. در این نقش، شما توسعه فنی مواد رزینی را با ردیابی پتانسیل و زنجیره تامین آنها، تعامل با تامین کنندگان در هر جا که لازم باشد، و انجام تست های داخلی و همکاری با سایرین در شرکت رهبری می کنید.

سپس این اطلاعات به پلتفرم مواد و شرکای شرکت بازخورد داده می شود. برای تناسب با مشخصات این شغل، باید چندین سال تجربه در علم پلیمر و 5 سال در سازمان های تحقیق و توسعه داشته باشید. شما همچنین باید دانش قوی در مورد پلیمرها، توانایی نوشتن خوب و یک رویکرد سیستماتیک برای حل مسئله داشته باشید.

شما می توانید ماموریت کامل این موقعیت شغلی را در اینجا بیابید

 موقعیت مکانی: Billund Kløvermarken Vest, Denmark

فرصت های شغلی پرینت سه بعدی

تکنسین ارشد نمونه سازی در شرکت Nautilus Defense

Nautilus Defense یک سازنده سیستم های پیشرفته در ایالات متحده برای نظارت بر دارایی های با ارزش بالا و محیط آنها است. این شرکت امکان اتصال الکترونیکی در منسوجات را فراهم و در عین حال پروفایل نساجی آنها را حفظ می کند. آنها فردی را استخدام می کنند که می تواند در تولید دیجیتال CAD، چاپگرهای سه بعدی، برش های لیزری و ابزارهای دیگر کار کند.

این شامل ساخت مکانیکی، آزمایش الکترونیکی، نمونه سازی اولیه سیستم های یکپارچه، تحقیق و توسعه و آزمایش پروژه محور است. کاندیدای ایده آل برای این نقش، تجربه گسترده ای در توسعه نمونه های اولیه مهندسی با موفقیت نشان داده شده در موقعیت رهبری یا مالکیت پروژه، و تجربه با AM فلزی و سخت افزار و نرم افزار تولید دیجیتال را باید داشته باشد. آنها همچنین می خواهند که فرد باتجربه ای در زمینه نساجی و یکپارچه سازی سیستم های کنترل داشته باشند.
شما می توانید ماموریت کامل این موقعیت شغلی را در اینجا بیابید
 موقعیت مکانی:Pawtucket, RI, US

فرصت های شغلی پرینت سه بعدی

تکنسین ساخت افزایشی در شرکت تسلا

تسلا که توسط ایلان ماسک رهبری می شود، یکی از معروف ترین برندهای خودرو در جهان است. آنها اکنون با ساخت وسایل نقلیه الکتریکی که وعده اتکای آزادانه به سوخت های فسیلی را می دهند، به سمت یک صنعت خودروسازی پایدار در حال ماموریت هستند. تسلا در حال حاضر برای یک تکنسین استخدام می کند.

کاندید عملکردهایی را برای ساخت‌های SLS، SLA و FDM و پاکسازی و تحویل قطعات انجام می‌دهد. کاندیدای ایده آل باید یک سال تجربه در محیط ساخت افزودنی/ نمونه سازی سریع یا ماشینکاری محیط تحقیق و توسعه داشته باشد، تمایل به یادگیری GD&T داشته باشد و با حداقل یکی از موارد زیر آشنا باشد: Build Set Up، 3D Manage، Magics، CATIA، SolidWorks، NetFab، Rhino، Pro-E.
شما می توانید ماموریت کامل این موقعیت شغلی را در اینجا بیابید.
موقعیت مکانی: Sparks, Nevada, US

فرصت های شغلی پرینت سه بعدی

البته در صفحه اصلی سوبا در قسمت همکاری با سوبا می توانید درخواست های خود را نیز ثبت کنید!
می توانید پیشنهادهای شغلی بیشتری را در رابطه با چاپ سه بعدی در اینجا نیز ببینید!

فرصت های شغلی پرینت سه بعدی / فرصت های شغلی پرینت سه بعدی / فرصت های شغلی پرینت سه بعدی

آخرین اخبار

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.